Minimale specs niet halen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Mijn vraag
Heb ondertussen al 5 haar geen game meer op de pc gespeeld, tegenwoordig voor het gemak op de console. Ik ben dus een beetje uit de pc wereld geraakt. Nu wil ik voor mijn vriendin wegens de lock-down Two Point Hospital kopen. Omdat ik een zakelijke laptop heb, is onze prive laptop een goedkoop administratief instap model.

Qua processor en GPU voldoet hij niet aan de minimum requirements. Nu weet ik van vroeger dat je gerust games onder de specs kon spelen als je maar aanpassingen in de graphics voor lief neemt. Hoe is dat tegenwoordig, zal hij überhaupt starten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Website om de minimum requirements te bekijken. De laptop heeft eee i3 6006U met een GPU HD 520.

Minimum specs zijn i3 6100. Als ik die vergelijk via https://cpu.userbenchmark...re-i3-6006U/3511vsm214467 dan is die echt een significant stuk sneller.
Videokaart is wat moeilijker te vergelijken minimum is daar een GeForce 1030 vereist. In de laptop zit een GPU HD 520.

Mijn vraag is of überhaupt het spel zal starten, kan de resolutie op minimaal zetten betreft toch een klein scherm. Iemand enig idee?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Beste antwoord (via Freakie1NL op 09-04-2020 09:13)

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:35
koop het op steam, probeer het, als het niet werkt kan je de koop ongedaan maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:35
koop het op steam, probeer het, als het niet werkt kan je de koop ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
PheraX schreef op woensdag 8 april 2020 @ 07:54:
Ah top, dat is helemaal goed. Wist ik niet.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20
Ik denk dat het wel zal draaien, maar is het speelbaar voor jou? Haperingen tijdens het spelen, filmpjes die mogelijk niet goed of stotterend afspelen etc.
Als je daar mee kan leven, dan prima.

Maar voor niet veel geld heb je al een simpel compacte game pc die het spel prima aan kan.

En anders misschien de oude versie op GoG.com kopen ;-)

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!