Ik zoek een?
Ik heb in 2017 na hier verkregen advies een Wileyfox Swift 2 Plus gekocht. Een betaalbaar toestel waar ik tot een uur geleden prima mee uit de voeten kon.
Wat is je budget?
Het toestel koste toen 170 euro, maar volgens mij kwam dat doordat er 50 euro korting af ging i.c.m het verlengen van een abonnement. Het budget zit daarmee dus rond de 225 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, Whatsap, Remote SSH, Navigatie
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de Nokia 5.1 van mijn vrouw en zou zelf op een Nokia 7.2 uitkomen, maar ik mis bij haar toestel simpele dingen zoals de gallerij. Ik heb ook gekeken naar een Huawei P30 Lite maar ook daar lijkt veel extra software mee geïnstalleerd te worden. Ik zoek dus eigenlijk een een zo kaal mogelijke Android versie die ook voor langere tijd software support heeft
Welke vragen heb je hier nog over?
De overige eisen die ik heb
- Goed bereik
- 4G
- DualSim / SingleSim + SDcard slot
- Bluetooth (Koppelbaar met Nokai CK7-W en Mi-Band4 voor audo control
- USB-C aansluiting
- Audio Jack 3.5mm
- Zo min mogelijk glas
- Zo hufterproof mogelijk
Ik heb in 2017 na hier verkregen advies een Wileyfox Swift 2 Plus gekocht. Een betaalbaar toestel waar ik tot een uur geleden prima mee uit de voeten kon.
Wat is je budget?
Het toestel koste toen 170 euro, maar volgens mij kwam dat doordat er 50 euro korting af ging i.c.m het verlengen van een abonnement. Het budget zit daarmee dus rond de 225 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, Whatsap, Remote SSH, Navigatie
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de Nokia 5.1 van mijn vrouw en zou zelf op een Nokia 7.2 uitkomen, maar ik mis bij haar toestel simpele dingen zoals de gallerij. Ik heb ook gekeken naar een Huawei P30 Lite maar ook daar lijkt veel extra software mee geïnstalleerd te worden. Ik zoek dus eigenlijk een een zo kaal mogelijke Android versie die ook voor langere tijd software support heeft
Welke vragen heb je hier nog over?
De overige eisen die ik heb
- Goed bereik
- 4G
- DualSim / SingleSim + SDcard slot
- Bluetooth (Koppelbaar met Nokai CK7-W en Mi-Band4 voor audo control
- USB-C aansluiting
- Audio Jack 3.5mm
- Zo min mogelijk glas
- Zo hufterproof mogelijk
[ Voor 24% gewijzigd door raymonvdm op 08-04-2020 00:26 ]