Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een alternatieve race game voor FH4, maar dan met meer focus op 'clean racing' en (meer) circuits. Op Steam kom ik ontzettend veel tegen, maar ik ben geen Pro en zou het liefst via een Xbox One Controller willen spelen. Het hoeft voor mij ook niet te spannend/overdreven zoals bij NFS.
FH4 blijft leuk, maar ik speel het al zo lang en ben er een beetje uitgekeken. FH3 heb ik ook uitgespeeld.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10/Linux
16GB DDR4 RAM
512GB SSD
Ryzen 3600
AMD 580X
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb van een aantal race games de reviews gecheckt, maar ze blijven mixed:
Assetto Corsa Competizione - Schijnt super realistisch te zijn, maar je moet een race seat hebben? Heeft deze nu of niet een goede multiplayer? Story?
Automobilista 2 - Nog in aanbouw.
DiRT Rally 2.0 - User reviews niet positief, schijnt niet super eenvoudig te zijn. Lijkt me wel een leuk genre.
The Crew™ 2 - Slechte user reviews.
Hebben jullie een goed idee?
De vorige keer ben ik ook zo de FH-serie ingerold.
Thanks maar weer!
Ik ben opzoek naar een alternatieve race game voor FH4, maar dan met meer focus op 'clean racing' en (meer) circuits. Op Steam kom ik ontzettend veel tegen, maar ik ben geen Pro en zou het liefst via een Xbox One Controller willen spelen. Het hoeft voor mij ook niet te spannend/overdreven zoals bij NFS.
FH4 blijft leuk, maar ik speel het al zo lang en ben er een beetje uitgekeken. FH3 heb ik ook uitgespeeld.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10/Linux
16GB DDR4 RAM
512GB SSD
Ryzen 3600
AMD 580X
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb van een aantal race games de reviews gecheckt, maar ze blijven mixed:
Assetto Corsa Competizione - Schijnt super realistisch te zijn, maar je moet een race seat hebben? Heeft deze nu of niet een goede multiplayer? Story?
Automobilista 2 - Nog in aanbouw.
DiRT Rally 2.0 - User reviews niet positief, schijnt niet super eenvoudig te zijn. Lijkt me wel een leuk genre.
The Crew™ 2 - Slechte user reviews.
Hebben jullie een goed idee?
De vorige keer ben ik ook zo de FH-serie ingerold.
Thanks maar weer!