Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Hierbij denk ik aan CoD (Warzone) / racing spellen. Op langere termijn zou ik graag een VR set willen aanschaffen voor VR Gaming.Ik wil games minimaal op Full HD kunnen spelen en het liefst op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een build bij elkaar, welke rond de 1200 euro kost.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Ga je overklokken?
Ik verwacht van niet
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is eigenlijk of de samengestelde build enigszins klopt / logisch is. Ik heb nooit een game PC gehad, maar zou toch graag eens die kant op willen. Passen de onderdelen die ik hieronder aangeef überhaupt bij elkaar en kies ik geen achterlijke onderdelen uit?
Meningen, tips e.d. zijn meer dan welkom
Vooral gamen. Hierbij denk ik aan CoD (Warzone) / racing spellen. Op langere termijn zou ik graag een VR set willen aanschaffen voor VR Gaming.Ik wil games minimaal op Full HD kunnen spelen en het liefst op 1440p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een build bij elkaar, welke rond de 1200 euro kost.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Ga je overklokken?
Ik verwacht van niet
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is eigenlijk of de samengestelde build enigszins klopt / logisch is. Ik heb nooit een game PC gehad, maar zou toch graag eens die kant op willen. Passen de onderdelen die ik hieronder aangeef überhaupt bij elkaar en kies ik geen achterlijke onderdelen uit?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 211,45 | € 211,45 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 117,29 | € 117,29 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 478,- | € 478,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon S25-W | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 PRO 256GB | € 87,90 | € 87,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.231,61 | ||
Meningen, tips e.d. zijn meer dan welkom