Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om in deze quaraintaine toestanden tijd te doden wil ik graag spellen als witcher 3, red dead redemption 2 en far cry 5 spelen. En wellicht niewe games die nog uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop vind ik 1000 euro wel een mooie prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen monitor maar ik ben van plan om deze te kopen uit de BBG
pricewatch: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver
Tenzij iemand nog betere suggesties heeft qua monitor. Aangezien deze de laatste tijd aardig in prijs is toegenomen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gebruikelijke, niets speciaals
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een degelijk systeem om games mee te spelen, met name in combinatie van die 144 hz 1080p monitor Uiterlijk maakt me niks uit.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Een computer in elkaar zetten kan ik maar onderdelen uitkiezen gaat me de pet te boven.
Graag wil ik dat jullie controleren of alles goed op elkaar afstemt. Dat mijn systeem niet overkill is voor deze monitor en dat bijvoorbeeld het ram geheugen geschikt is voor de processor.
Harstikke bedankt daar alvast voor.
Samenstelling:
Om in deze quaraintaine toestanden tijd te doden wil ik graag spellen als witcher 3, red dead redemption 2 en far cry 5 spelen. En wellicht niewe games die nog uitkomen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop vind ik 1000 euro wel een mooie prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen monitor maar ik ben van plan om deze te kopen uit de BBG
pricewatch: AOC 24G2U/BK Rood, Zilver
Tenzij iemand nog betere suggesties heeft qua monitor. Aangezien deze de laatste tijd aardig in prijs is toegenomen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het gebruikelijke, niets speciaals
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een degelijk systeem om games mee te spelen, met name in combinatie van die 144 hz 1080p monitor Uiterlijk maakt me niks uit.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Een computer in elkaar zetten kan ik maar onderdelen uitkiezen gaat me de pet te boven.
Graag wil ik dat jullie controleren of alles goed op elkaar afstemt. Dat mijn systeem niet overkill is voor deze monitor en dat bijvoorbeeld het ram geheugen geschikt is voor de processor.
Harstikke bedankt daar alvast voor.
Samenstelling:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6 | € 320,05 | € 320,05 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,44 | € 64,44 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 98,35 | € 98,35 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 956,65 |