Toon posts:

auto Audio System

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers , ik heb een subwoofer, het gaat om:

Audio System H12 BP

Technische specificaties (Subwoofers)
Impedantie: 4 Ohm
Maximaal muziekvermogen (Watt): 1600
RMS vermogen (Watt): 1100

Gebruik de versterker alleen voor de subwoofer.

heb ooit gehoord dat de versterker moet meer watt kunnen leveren dan wat de subwoofer maximaal kan uitleveren!!

Als ik een versterker koop van 1500WATT met 4 kanaal en iets zouden doen met bruggen gaat mij dan wel lukken of is het niet verstandig? en over bruggen wil ik ook graag meet weten.

wie kan mij hiermee helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2020 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Google kan je wel helpen, 'ooit gehoord' is geen betrouwbare bron uiteraard, het is nog eens volslagen onzin ook.
Het is wel de bedoeling dat je enig huiswerk zelf doet, Tweakers is er om je te helpen maar zulke basic informatie had je al tig keer overnieuw kunnen lezen in de tijd dat het gekost heeft om een topic te openen.
Ik snap niet zo waarom je dingen wil bruggen en dat komt hier ook niet naar voren.

Kortom: veel meer informatie zou handig zijn :)

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hier helemaal geen verstand van.

vandaar deze topic !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
Wanneer je 1500W in je auto gooit, wat wil je dan nog met bridgen????

Je schrijft niet welke auto je hebt, maar met 1500W heb je gegarandeerd een cabrio en flinke gehoorschade bij de mensen die op 300 meter afstand van je auto staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:39
Zover ik weet kan je een 4kanaals versterker meestal maar op 2 kanalen “bridgen”, plus dat daarbij de weerstand (ohm waarde) veranderd. Als de versterker echt puur voor de subwoofer is zou je het beste voor een monoblok kunnen gaan, dit is 1kanaals. Wat betreft het vermogen, ikzelf had altijd meer vermogen uit de versterker, en dan juist af laten stellen door iemand die er verstand van heeft.
Sowieso is mijn advies: neem contact op met een car audio zaak, of beter nog ga er langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou nu ben ik zeker paar stapjes verder thanks @PageFault @Tommy-D
Pagina: 1