Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een gaming pc op basis van intel en windows, ik wil gaan gamen zoals ik al zei en wat videobewerken, maar niet heel veel dus 16gb ram zou genoeg moeten zijn
de pc mag maximaal met verzend kosten 1200 euro kosten als hij echt heel goed is mag hij daar ook 40 euro boven zitten. ik heb al rand apratuur en heb geen nieuwe nodig.
zelf zat ik te denken aan een gigabyte b450 aorus pro, een ryzen 5 3600 en een gigabyte 5700 xt gaming oc 8gb. ik heb het liefst een ryzen procesor maar een nvidia videokaart zou wel kunnen. ik wil dat de pc er goed uitziet en stil is. ook heb ik goede koeling nodig. zelf zat ik te denken aan liquid cooling voor mn procesor en 3 fans die lucht erin zuigen en 1tje die het eruithaald. de case is een view 37. ik ben van plan mijn procesor te overklokken . ik wil graag wat key specs die mijn pc moet hebben om er goed mee te kunnen gamen en natuurlijk video te kunnen editen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Je andere topic staat beter op z'n plek. Dus ik gooi deze dicht

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.