LG 795FT+ problemen

Pagina: 1
Acties:

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 22:17
Hey,

Een paar dagen geleden heb ik een LG 795FT+ gekocht. Opzich een perfecte monitor, maar ik heb last van 2 irritante probleempjes:

* Onderin loopt het beeld 'bol' (linkerhoek laag, iets links van het midden hoger, rechterhoek laag). Weet iemand met welke 'shape'-instelling je dat goed kan krijgen? Het lukt mij niet.

* De size- en position-instellingen worden niet of niet altijd opgeslagen. Als ik eindelijk het beeld goed heb (muv de onderkant dus), en ik start windows (ME) opnieuw op, staat 'ie weer verkeerd (wel steeds anders, niet de factory-defaults ofzo). Iemand een idee?

Bedankt!

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
De aanpassingen die jij wilt kunnen niet via het OSD-menu. Dat zijn fouten in de fabrieksafstelling.

Dat andere weet ik niet.

Denk goed na voordat je eventueel gaat ruilen: zorg dat je een ECHT nieuw ander model krijgt (in de winkel ruilen dus). Ga voorlopig niet met LG zelf in de slag: blijf onruilen in de winkel zelf!!!!!! totdat je tevreden bent.
Vanaf het moment dat je gebruik maakt van de on-site service van LG ontvang je 'gerepareerde' modellen: die zijn dus niet gerepareerd, want dat zijn mensen geweest met dezelfde soort klachten als jij, en ook LG krijgt die instellingen niet anders. Dus jouw monitor belandt bij een volgende 'client' en dan hoopt LG dat die zich niet stoort aan de afwijkingen. Hetzelfde geldt uiteraard voor de monitor die jij krijgt.

Zeker nu Teleplan voor LG werkt (sinds 1 augustus) zou ik wel 10x nadenken voor ik via LG ga ruilen: dus maak je leverancier helemaal gek en blijf zeiken tot je tevreden bent!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-08 22:17
Bedankt. De size- en position-instellingen worden trouwens wel opgeslagen, maar het duurt ong. 20 minuten voordat de monitor is 'opgewarmd' :(