Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik, maar wil er ook op kunnen gamen. Speel voornamelijk games zoals Hearts of Iron, Crusader Kings, al wil ik ook Cyberpunk kunnen spelen wanneer deze uit komt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700-800 Euro, het liefst richting de 700 maar ik wil ook niet volgend jaar al hoeven te upgraden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn 1920x1080 monitor (oud beestje maar doet het nog goed) en muis & toetsenbord. Misschien ook nog mijn 1TB harde schijf als extra storagel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een rendabel en 'stabiel' systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd AMD gehad en zie geen reden om over te stappen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer komt in de woonkamer te staan, dus het liefst 'stillig' geluid.
Ga je overklokken?
Neuh niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Verwacht een assesment van mijn samegesteld systeem en of dat genoeg is qua prijs / vermogen
Huis tuin en keuken gebruik, maar wil er ook op kunnen gamen. Speel voornamelijk games zoals Hearts of Iron, Crusader Kings, al wil ik ook Cyberpunk kunnen spelen wanneer deze uit komt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700-800 Euro, het liefst richting de 700 maar ik wil ook niet volgend jaar al hoeven te upgraden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn 1920x1080 monitor (oud beestje maar doet het nog goed) en muis & toetsenbord. Misschien ook nog mijn 1TB harde schijf als extra storagel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een rendabel en 'stabiel' systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd AMD gehad en zie geen reden om over te stappen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer komt in de woonkamer te staan, dus het liefst 'stillig' geluid.
Ga je overklokken?
Neuh niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Verwacht een assesment van mijn samegesteld systeem en of dat genoeg is qua prijs / vermogen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Boxed Wraith Stealth koeler | € 104,22 | € 104,22 |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 590 8GD5 OC | € 257,43 | € 257,43 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 45,90 | € 45,90 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 84,- | € 84,- |
1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,42 | € 77,42 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,- |
[ Voor 66% gewijzigd door Tyear op 07-04-2020 12:23 ]