USB hub met lange kabel

Pagina: 1
Acties:

• teun1988
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Zelfde probleem. Kent iemand een USB hub met een kabel van 2-3m?

Ik kom net 1.5m te kort. Om niet al te gek veel kabels door de kamer te hebben liggen zou ik het liefst geen powered hub gebruiken.

Maar wel liefst een usb 3.0 hub. Ben nog niks tegen gekomen op internet met een langere kabel dan 30cm.

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12 18:02
teun1988 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:18:

Ik kom net 1.5m te kort. Om niet al te gek veel kabels door de kamer te hebben liggen zou ik het liefst geen powered hub gebruiken.

Maar wel liefst een usb 3.0 hub. Ben nog niks tegen gekomen op internet met een langere kabel dan 30cm.
Wat houdt je tegen een USB 3.0 verlengkabel te gebruiken? Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er hubs zijn met zo'n lange kabel.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

teun1988 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:18:

Toevallig laatst zelf een Icy Box hubje gekocht en een 3m USB kabel er bij besteld, werkt prima hoor.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

vroeger en wellicht nog steeds gaan pc's het niet grappig vinden als je meer op usb aansluit, dus een powered USB hub is eigenlijk wel erg verstandig ..anders kan je rare dingen verwachten met pc/apparatuur.

@teun1988 verleng kabels/ langere kabels kan je ook wellicht los bestellen, maar let op de kwaliteit met 3m zou ik zoiezo een powered USB hub gebruiken je kabel lengt = weerstand verhogen .. je mag blij zijn als data transport het goed doet :)

ps powerd usb hub hoeft niet als de printer/rand appartuur zijn eigen voeding heeft..

[ Voor 8% gewijzigd door vso op 07-04-2020 10:27 ]

Tja vanalles

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:05

br00ky

Moderator Harde Waren
@teun1988, ik heb je vraag even afgesplitst.

• JulianSens
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb deze USB hub: https://www.bol.com/nl/p/...l-kabel/9300000013629974/.

Ik heb een witte monitor en dit staat er heel mooi bij.

Zo ziet het eruit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDZLwQZjZ8hJ5ww78o2vIAgfDMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myqt1Mx1e0ZYam6OgubF9VeF.jpg?f=fotoalbum_large

Je krijgt een kabel van 110cm, maar je kan ook gewoon een andere kabel kopen. De kabel is van USB-A naar USB-A.
Pagina: 1