Hey! Ik ben hier nieuw en heb de afgelopen 2 weken zoveel mogelijk forumposts gelezen en pricewatches vergeleken. Ik ben een hoop wijzer geworden en ben verrast door de vriendelijke community.
Zie hier mijn build:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games zoals Rainbow Six Siege, Witcher 3, CoD Warzone, Rocket League. Ook maak ik wel eens zelf games in Unity3D en emuleer ik oudere consoles zoals de Gamecube of N64.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Erg graag onder de 1500 euro. Hoe lager hoe beter! Het beeldscherm, muis en toetsenbord zijn daar niet bij inbegrepen. Daar zorg ik zelf voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 oude HDD's mee (van ieder 1TB), en een Kingston A400 240GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel tussen een kleinere Samsung SSD of de SSD die ik nu heb gekozen. Haal ik echt hogere read/write snelheiden met een Samsung? Of maakt dit echt heel erg weinig uit?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb na lang denken gekozen voor een Nvidia gpu omdat ik veel driverproblemen bij de tegenpartij zie, is dit ook echt zo? Er zijn zoveel soorten...
De keuze voor de case staat vrijwel vast, want deze vind ik erg mooi en de front i/o bevalt me enorm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb mijn best gedaan om de beste onderdelen uit te zoeken, maar vind het lastig om een juiste processorkoeler te vinden en extra ventilatoren.
Klopt het ook dat ik de maximale geheugensnelheid uit deze RAM keuze haal? Is dit belangrijk?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dankjewel, als jullie mij kunnen helpen de kosten misschien nog wat lager te krijgen en de juiste ventilatoren te kunnen aanwijzen ben ik jullie enorm dankbaar.
Zie hier mijn build:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games zoals Rainbow Six Siege, Witcher 3, CoD Warzone, Rocket League. Ook maak ik wel eens zelf games in Unity3D en emuleer ik oudere consoles zoals de Gamecube of N64.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Erg graag onder de 1500 euro. Hoe lager hoe beter! Het beeldscherm, muis en toetsenbord zijn daar niet bij inbegrepen. Daar zorg ik zelf voor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 oude HDD's mee (van ieder 1TB), en een Kingston A400 240GB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel tussen een kleinere Samsung SSD of de SSD die ik nu heb gekozen. Haal ik echt hogere read/write snelheiden met een Samsung? Of maakt dit echt heel erg weinig uit?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb na lang denken gekozen voor een Nvidia gpu omdat ik veel driverproblemen bij de tegenpartij zie, is dit ook echt zo? Er zijn zoveel soorten...
De keuze voor de case staat vrijwel vast, want deze vind ik erg mooi en de front i/o bevalt me enorm.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb mijn best gedaan om de beste onderdelen uit te zoeken, maar vind het lastig om een juiste processorkoeler te vinden en extra ventilatoren.
Klopt het ook dat ik de maximale geheugensnelheid uit deze RAM keuze haal? Is dit belangrijk?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dankjewel, als jullie mij kunnen helpen de kosten misschien nog wat lager te krijgen en de juiste ventilatoren te kunnen aanwijzen ben ik jullie enorm dankbaar.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 114,85 | € 114,85 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 614,05 | € 614,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 97,34 | € 97,34 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 117,08 | € 117,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.289,11 | ||