'Tesla ruilt HAL 9000 in voor Portal-kanon bij Sentry-autobe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
@Koekiemonsterr
'Tesla ruilt HAL 9000 in voor Portal-kanon bij Sentry-autobewakingsmodus'
De zogeheten Sentry Mode is een bewakingsmodus voor Tesla-auto's die minimaal over Autopilot-versie 2.5 beschikken.
De AP versie (Autopilot versie) is niet relevant (en AP2 bestaat technically niet eens); het is de hardware versie (HW, vanaf 2.0) die Sentry mode ondersteunt. Vanaf HW2.5 kan Sentry mode óók opnemen op een SD card, 2.0 slaat wel 'alarm' maar neemt niet op (trust me: I wish it did... ik zit op HW2.0 en heb al 2 keer krassen gehad zonder beelden :/ ).
Bij die functie wordt een enkele, boven de binnenspiegel bevestigde, naar voren gerichte Autopilot-camera gebruikt om beelden op te nemen van wat zich direct voor de auto afspeelt.
De Teslacam neemt tegenwoordig side, front én rear op.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 07-04-2020 02:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Alright dank voor de toelichting, heb e.e.a. aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Koekiemonsterr en die kanonnen op de Portal Sentry Turret zijn geen gatling guns.

Dit is een gatling gun:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2e/Gatling_gun_1865.jpg/1024px-Gatling_gun_1865.jpg

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr