Hallo,
Ik wil graag advies over een nieuw door mij te bouwen systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen + Machine Learning
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1500 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar muis, toetsenbord, boxen e.d. hoeven niet meegenomen te worden in het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets bijzonders behalve het genoemde.
Ik heb in mijn voorstel 32gig geheugen gezet, vanwege de Machine Learning wens. Is dat verstandig/handig/überhaupt nodig?
Wifi is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Op basis van de best buy guide, heb ik het volgende uitgezocht:
Dit is exclusief monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een groter scherm dan ik nu heb (22 inch) zou wel prettig zijn. Ook zou het prettig zijn om nieuwe games op High of hogere settings te kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Alleen als het significante winst oplevert, zou ik dit overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een review van mijn voorstel, passen deze componenten bij de wensen? Zijn ze compatibel met elkaar? Hebben jullie nog adviezen om zaken aan te passen? Het is niet erg als het budget wat overschreden wordt, ik wil een heel aantal jaren vooruit kunnen met dit systeem. Ook tips voor een monitor worden gewaardeerd.
Bedankt!!
Charlotte
Ik wil graag advies over een nieuw door mij te bouwen systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen + Machine Learning
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij 1500 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar muis, toetsenbord, boxen e.d. hoeven niet meegenomen te worden in het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets bijzonders behalve het genoemde.
Ik heb in mijn voorstel 32gig geheugen gezet, vanwege de Machine Learning wens. Is dat verstandig/handig/überhaupt nodig?
Wifi is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Op basis van de best buy guide, heb ik het volgende uitgezocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 98,03 | € 98,03 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 443,99 | € 443,99 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 71,64 | € 71,64 |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 94,99 | € 189,98 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 128,55 | € 128,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.187,09 | ||
Dit is exclusief monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een groter scherm dan ik nu heb (22 inch) zou wel prettig zijn. Ook zou het prettig zijn om nieuwe games op High of hogere settings te kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Alleen als het significante winst oplevert, zou ik dit overwegen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een review van mijn voorstel, passen deze componenten bij de wensen? Zijn ze compatibel met elkaar? Hebben jullie nog adviezen om zaken aan te passen? Het is niet erg als het budget wat overschreden wordt, ik wil een heel aantal jaren vooruit kunnen met dit systeem. Ook tips voor een monitor worden gewaardeerd.
Bedankt!!
Charlotte
[ Voor 44% gewijzigd door CharlotteT op 06-04-2020 21:17 . Reden: Dank voor de feedback, heb het lijstje ingevoegd en geheugen aangepast. ]