Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
veel werken voor school/studie en ben er van plan games op te spelen.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gebruiken voor alle simpele office applicaties en voor games zoals civ6, FIFA 20, battlefield V (op high settings)
Wat is je budget?
maximaal 1500, natuurlijk hoe goedkoper hoe beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja ik ben van plan hem vaak mee te nemen en ook veel in de trein, dus ik wil het liefst een sterke en dunne behuizing met een redelijke accuduur.
-hier liep ik zelf een beetje vast, dacht aan de MSI g65 stealth (1660ti)
(1450 bij bol)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
merk maakt mij niet uit, ben wel vrij gevoelig voor design plus mijn huidige laptop maakt best wel veel geluid, dat heb ik liever niet.
alvast bedankt voor reacties!
Wat ga je met je laptop doen?
veel werken voor school/studie en ben er van plan games op te spelen.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gebruiken voor alle simpele office applicaties en voor games zoals civ6, FIFA 20, battlefield V (op high settings)
Wat is je budget?
maximaal 1500, natuurlijk hoe goedkoper hoe beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja ik ben van plan hem vaak mee te nemen en ook veel in de trein, dus ik wil het liefst een sterke en dunne behuizing met een redelijke accuduur.
-hier liep ik zelf een beetje vast, dacht aan de MSI g65 stealth (1660ti)
(1450 bij bol)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
merk maakt mij niet uit, ben wel vrij gevoelig voor design plus mijn huidige laptop maakt best wel veel geluid, dat heb ik liever niet.
alvast bedankt voor reacties!