Eweka en IPVanish

Pagina: 1
Acties:
  • 4.233 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Howdy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 18:39
Op de Eweka pagina's staat 6/4/2020 nog steeds dat bij afsluiting van een abonement de IPvanish inlogcodes in je account worden geplaatst.

Dat gebeurt niet,. Sterker nog er wordt even 'sec' medegedeeld - pas na afsluiting van het abonement - dat ze met IPvanish niet meer samenwerken.

Zijn er meer mensen die zo benadeeld zijn? Als het op de site staat is het toch op zijn minst als frauduleus op te vatten?

Ik probeer hier meer benadeelden te verzamelen., Mischien kunnen we gezamenlijk actie opnemen tegen deze vorm van valse voorstelling van zaken,

groet,

Wolter
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 07:07
Waar staat dit precies volgens jou? Ik zie nergens op de specificatie pagina (https://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties) dat IPVanish meegeleverd wordt.

En wat is precies je doel? Wil je je geld terug? Wat zei Eweka toen je ze dit voorstelde?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Howdy
Ze hebben alleen bot meegedeeld dat ze niet leveren.

Zoek maar op https://www.eweka.nl/nl/vraag_en_antwoord, onderdeel 8

groet,

Wolter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De FAQ kan toch over een oud product gaan? Wie weet zijn er klanten die nog steeds toegang hebben. Er staat nergens dat je VPN-toegang krijgt bij een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 07:07
GlowMouse schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:32:
De FAQ kan toch over een oud product gaan? Wie weet zijn er klanten die nog steeds toegang hebben. Er staat nergens dat je VPN-toegang krijgt bij een nieuw account.
Dit dus.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GlowMouse schreef op maandag 6 april 2020 @ 20:32:
Ik zit al jaren bij Eweka en maak daardoor ook gebruik van IPVanish. Net even gekeken, en dat (IPVanish) account is een 'Free' account (nog steeds) geldig tot 2026. Ik neem aan dat het daarna gewoon stopt, maar zo te zien heb ik idd door mijn legacy account nog gewoon toegang.

Nieuwe accounts bij Eweka hebben dit niet meer

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 06-04-2020 20:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:44
Howdy schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:35:
Op de Eweka pagina's staat 6/4/2020 nog steeds dat bij afsluiting van een abonement de IPvanish inlogcodes in je account worden geplaatst.
Waar staat dat dan? De hele website bevat geen enkele vermelding van VPN wat dan ook.
Ook in Mijn Eweka is het verdwenen. (maar de login werkt nog)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01fJVZm_5s4xhNkxHS2bq0YnEJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A7NFwmd50LJX9BJoxuLwz4xR.png?f=fotoalbum_large

Het werkt overigens toch niet zo goed meer, je mist er niets aan. Denk dat ze een sessie datalimiet hebben ingesteld o.i.d.

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen3 op 06-04-2020 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Howdy
Ach,

natuurlijk ben ik enigermate onzorgvulidg geweest in lezen van de zakelijke voorwaarden.

Toch, Eweka wekt verwachtingen met het Vraag en Antwoord verhaal, die ze niet kunnen waarmaken. Dat vind ik van een integer ondernemer verwerpelijk.

Als klant mag je verwachten dat alle vermelde aspecten van je abbo kloppen. Als dat niet het geval is, verwacht ik een aanbod om het contract te ontbinden. Helaas niets van dit alles. De reactie blijft de fout alleeen bij mij leggen.

Kan je begrijpen dat ik na het jaarabbo verlicht ademhaal dat ik van dit soort ondernemers af ben?

groet en bedankt voor de vele reacties. Helaas waren persoonlijke omstandigheden reden om nog steeds onregelmatig te reageren,

groet

Howdy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik ben jaren geleden op het Eweka IPVanish aanbod ingegaan. Zo'n combo lijkt mij ook beter dan afzonderlijk afsluiten. Dat het niet goed zou werken lijkt mij flauwekul. Ik heb het nog nagekeken en zie nergens een einddatum bij IPVanish.

Op de Eweka site staat bij abo's niks meer over een combo aanbod. Jammer dan dat dit niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:21
Ik kreeg uiteindelijk weken na mijn klacht een reactie dat IPVanish weer ingeschakeld zou moeten zijn, nadat dit opeens dichtgezet was. Ik heb het verder niet getest omdat ik inmiddels al overgestapt ben naar ExpressVPN. Lijkt dus complete willekeur wie wél en wie geen IPVanish heeft, krijgt of behoudt.

Ergens in mei loopt mijn pre-paid periode bij Eweka af, dan ben ik hopelijk van deze rakkers verlost. Mag niet hopen dat ze weer een nieuwe truuk in hun faaladministratie uit de hoge hoed toveren, bedrag in rekening brengen voor een niet aangevraagde verlenging ofzo. Je weet het nooit met deze club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:34
Maak gebruik van ipvanish ,meer mensen last van dat de snelheid van de nl servers laag zijn sinds kort?
zodra ik iets gebruik buiten nl is al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:12
simonj schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:16:
Maak gebruik van ipvanish ,meer mensen last van dat de snelheid van de nl servers laag zijn sinds kort?
zodra ik iets gebruik buiten nl is al een stuk beter.
Ik gebruik vnl. de servers in Amsterdam. Up en download snelheden liggen bij mij iets onder de max 600/40 Mbps van mijn Ziggo verbinding, maar niet veel. De ping tijden zijn wel ongeveer het dubbele, maar dat mag je denk ik wel verwachten.

Ik heb wel het idee dat het maken van een connectie met de VPN servers de laatste tijd langer duurt dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonj
Vreemd heb een paar geprobeerd nl dan, en het is echt slecht hoge ping en snelheid soms niet hoger dan 5mb.

Kan het aan me internetprovider liggen? maar buiten nl loopt wel beter.

frankfurt 216.131.114.169
16 ping
40.29 down
47.83 up

Adam 216.131.88.226
13 ping
0.20 down
0.14 up

nu helemaal dramatisch

[ Voor 29% gewijzigd door simonj op 02-04-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
simonj schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:47:
Kan het aan me internetprovider liggen? maar buiten nl loopt wel beter.
Zou kunnen, maar omdat het via VPN servers van IPVanish buiten NL wel goed gaat, lijkt me dat niet waarschijnlijk. Tenzij jouw provider de Amsterdamse VPN servers herkent en bewust afknijpt, maar ook
die kans lijkt me klein.
frankfurt 216.131.114.169
16 ping
40.29 down
47.83 up

Adam 216.131.88.226
13 ping
0.20 down
0.14 up

nu helemaal dramatisch
Ik heb zojuist nog een keer getest met Amsterdam (216.131.88.52) en kom op:

ping: 6 ms
down: 585 Mpbs
up: 38.46 Mbps

Prima snelheden dus.

Ik heb hierbij een speedtest.net server in Amsterdam gebruikt (Claranet Benelux B.V.)
Kan het zijn dat jij een speedtest server in Verweggistan hebt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonj
Ligt niet aan speedtest alles laad ook traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
Misschien toch maar even bekendmaken wie je provider is en kijken of er hier
andere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben met deze provider?

Of het probleem ook posten in het forum van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gezien dit topic alweer uit 2020 komt, zou @simonj even een nieuw topic willen starten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.