Downgraden naar iOS 9.0

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-10 18:55
Mijn vraag
Hoe kan ik van 9.3.5 naar 9.0 downgraden op de iPhone 4S?

Ik probeer een beetje te leren om een smartphone te repareren. Vandaar ook 2x een 4S, ondersteunt nog wel het een en ander en is ‘relatief’ spotgoedkoop stel het gaat mis. Ik heb zojuist van de twee iPhones eentje kunnen maken.

Een van de iPhones had ik al een topic over gemaakt met een vraag maar ben daar niet uitgekomen. Graag nog hulp daarbij als dat kan.

De andere iPhone startte niet en bij het verwisselen van de batterij tussen beiden, want bij deze was de batterij een beetje opgezwollen, ging hij vlekkeloos aan. Dus bij deze heb ik mijn eerste battery replacement gehad, yay!

Wil de werkende iPhone 4S gebruiken voor alleen whatsapp. Maar de hoofdgedachte blijft om gewoon onderdelen te blijven verwisselen, denk aan scherm/dock connector/logic board.

Alleen hij is niet meer zo snel, nou denk ik niet dat het bizar veel gaat schelen om van 9.3.5 naar 9.0 te gaan, maar ik zou wel graag willen weten hoe dit kan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
2x iPhone 4S(Via MP dus heb geen backup van een oude iOS)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zie heel veel oplossingen voor het downgraden, maar dat vergt meestal dat je een backup van de oude iOS versie op je computer moet hebben staan. Dit heb ik dus niet.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
9.0 wordt niet meer gesigneerd dus voor zover mijn kennis reikt, kan je niet meer terug naar deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

updaten naar iOS 9.3.6 is de beste en veiligste optie.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Volkan1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:34:
9.0 wordt niet meer gesigneerd dus voor zover mijn kennis reikt, kan je niet meer terug naar deze versie.
Gesigneerd in de zin van dat het officieel niet meer wordt ‘ondersteund’ door Apple? Of dat het gewoon niet meer op de device te zetten is?
Hackus schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:50:
updaten naar iOS 9.3.6 is de beste en veiligste optie.
Helaas is dat niet de optie die ik zoek. Over veiligheid maak ik me niet druk, ik ga niet echt dingen op die telefoon zetten die ik geheim moet houden/privacygevoelig zijn. Daarvoor heb ik dan weer juist mijn 7.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt niet terug !

nadat een update uitkomt, blijft de vorige versie nog een aantal weken en dan is het klaar. je kunt dus niet resetten en terug naar lagere versie.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Hackus schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:10:
Je kunt niet terug !

nadat een update uitkomt, blijft de vorige versie nog een aantal weken en dan is het klaar. je kunt dus niet resetten en terug naar lagere versie.
Omdat de software dus niet meer gesigneerd wordt door Apple kan je de software niet meer installeren op de iPhone @RazorMaron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
@Hackus @Volkan1984

Bedankt voor de reacties! Het is duidelijk geworden, iOS 9.3.5 it is dan.

Pagina: 1