Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
9.0 wordt niet meer gesigneerd dus voor zover mijn kennis reikt, kan je niet meer terug naar deze versie.
updaten naar iOS 9.3.6 is de beste en veiligste optie.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gesigneerd in de zin van dat het officieel niet meer wordt ‘ondersteund’ door Apple? Of dat het gewoon niet meer op de device te zetten is?Volkan1984 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:34:
9.0 wordt niet meer gesigneerd dus voor zover mijn kennis reikt, kan je niet meer terug naar deze versie.
Helaas is dat niet de optie die ik zoek. Over veiligheid maak ik me niet druk, ik ga niet echt dingen op die telefoon zetten die ik geheim moet houden/privacygevoelig zijn. Daarvoor heb ik dan weer juist mijn 7.Hackus schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:50:
updaten naar iOS 9.3.6 is de beste en veiligste optie.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Je kunt niet terug !
nadat een update uitkomt, blijft de vorige versie nog een aantal weken en dan is het klaar. je kunt dus niet resetten en terug naar lagere versie.
nadat een update uitkomt, blijft de vorige versie nog een aantal weken en dan is het klaar. je kunt dus niet resetten en terug naar lagere versie.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Omdat de software dus niet meer gesigneerd wordt door Apple kan je de software niet meer installeren op de iPhone @RazorMaronHackus schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:10:
Je kunt niet terug !
Pagina: 1