Usb verbinding Xiaomi Mi Pad 4 4GB RAM 64GB ROM LTE

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-04-2023
Het is onmogelijk om mijn SD-kaart van dit apparaat zichtbaar te maken op mijn pc met een USB-verbinding. Alleen de interne opslag is zichtbaar. Ik heb deze sd in een ander apparaat geplaatst en het is daarin zichtbaar. Ik heb ook een andere SD-kaart gebruikt en deze was ook niet zichtbaar. Ik kan alleen verbinding maken met de pc met usb als PTP-instelling (Foto's overbrengen) om toegang te krijgen tot dit apparaat via pc.
...
Xiaomi Mi Pad 4 4GB RAM 64GB ROM LTE tablet-pc Multi-talen zwart - Optie: meertalige ROM 4 + 64GB

...

Ik heb ook op internet gezocht naar een oplossing en heb die nergens kunnen vinden.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:52
Optie om de sd kaart meteen in je computer te doen? Dus zonder de tablet ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
Dat is geen probleem,maar dan moet telkens deze sd kaart uit mijn tablet halen als ik er iets wil op plaatsen.Nu plaats ik de gegevens die ik wil overbrengen eerst met PTP verbinding op de interne kaart en daarna met een file browser naar de sd kaart .Maar dit is niet de gewone methode voor een telefoon of tablet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:52
Als het puur om de foto's gaat, is het dan niet iets om te kijken naar een cloud oplossing? Bijvoorbeeld de standaard Google Photos, als je O365 hebt Onedrive of anders Dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
Het probleem is ,,,waarom kan ik geen verbinding maken met MTP protocol,,,,
Heb geen probleem met fotos overbrengen.Enkel en alleen bestanden overbrengen lukt niet .Wanneer ik kies USB gebruiken voor bestanden te verplaatsen(MTP) gebeurd er niets .
Ik heb tot nu 7 tablets en 9 smartphones gebruikt en dit is mij nog nooit overkomen .Enkel Xiaomi Mi pad 4 doet het niet .Ik had graag iemand gevonden met hetzelfde of gelijkaardig Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fk65uzV3wABrdliCT2nHGuTsl0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gj8jy0kfGXdBDevzHK02RvtM.jpg?f=fotoalbum_largetoestel om dit te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ik heb ook een LTE Mi pad 4, wel met custom ROM en geen sd kaart maar ik heb al in geen jaren iets over gezet met kabeltje.

Ik gebruik de ingebouwde FTP server van amaze/mixplorer om alles over te zetten. Geen gedoe met kabels en kan ik gewoon naar elk apparaat overzetten.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
Hallo,
Ik moet bestanden van de pc inbrengen op deze sd kaart.Ik maak programmas voor gps controle en dat zijn iedere week ongeveer 15 gb gegevens die ik moet veranderen of wijzigen in deze programmas .
Vandaar het probleem .Nu doe ik dat via de map photos van de interne opslag . Ik red me wel ,maar dit heb ik nog op geen enkel toestel tegengekomen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rth741 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:36:
Hallo,
Ik moet bestanden van de pc inbrengen op deze sd kaart.Ik maak programmas voor gps controle en dat zijn iedere week ongeveer 15 gb gegevens die ik moet veranderen of wijzigen in deze programmas .
Vandaar het probleem .Nu doe ik dat via de map photos van de interne opslag . Ik red me wel ,maar dit heb ik nog op geen enkel toestel tegengekomen .
Je zou even moeten uitzoeken waarom MTP niet werkt. Andere computer geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
Hallo Intelligo,
Ik had ergens nog een oude laptop (windows 7 pro )zonder werkend scherm ,en deze heb ik nu verbonden met mijne (Asus G 55V )laptop en wat blijkt nu dat ik via de browser toegang heb tot deze sd kaart . Nu is mijn vermoeden dat dit wellicht een windows 10 probleem is .Ik zal dit verder onderzoeken ,want mijne zoon heeft een identieke Asus met windows 7.
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rth741
Oplossing gevonden voor Windows 10. Ik heb Usb fout opsporing in ontwikkelaars opties uit geschakeld en nu is de sd kaart zichtbaar op de pc.
Pagina: 1