Toon posts:

Keuze tower persoonlijk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een big tower met minimaal 4x5,25 3x3,5 fdd en 3x 3,5 hdd nu zal iedereen een eigen smaak en voorkeur hebben maar zit er zoveel verschil in kasten?
Ik ben niet de beroerste om te modden dus een goedkope kast met een slechte airflow kunnen we altijd nog fannetje plaatsen toch.

Verwijderd

Wat het vaak is met "goedkope" kasten is dat ze lang niet zo stevig zijn. Er wordt dan vaak gebruikt gemaakt van minder sterk materiaal.

Verwijderd

en slap materiaal is irritant mod materiaal :( :)
(vinnik dan hè)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 05 augustus 2001 13:19 schreef Schum1 het volgende:
en slap materiaal is irritant mod materiaal :( :)
(vinnik dan hè)
Ja, dat bewerk je echt niet lekker, zeker met de dremel niet. Maar wat moet je met 3xFDD openingen?

20*350ZO45°

Verwijderd

ik zeg altijd inwin
waarom?

1. ziet er goed uit
2. genoeg plaats voor alles
3. goeie mod mogelijkheden
4. goeie service (ik had tijdens modden/mollen mijn voorkant + bovenkant gesloopt, GRATIS een nieuwe van inwin gekregen!)

verder vind ik punt 4 toch ook wel belangrijk. ik denknamelijk niet dat je bij iedere cheap ass case zo ff een nieuw frontje voor kan krijgen of bovenkant.. :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
idd heeft het veel te maken met de kwaliteit van het materiaal.. ikke heb bv een antec die is gewoon heel sterk, nadeel: je bent veel dremel schijfjes kwijt voordat je er een leuk windowtje in heb.... :)

ik heb ook een keer bij iemand een noname kastje moeten verbouwen.. maar toen in het raampje erin had viel dat ding zowat uit elkaar.... :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 13:42 schreef delyver het volgende:
idd heeft het veel te maken met de kwaliteit van het materiaal.. ikke heb bv een antec die is gewoon heel sterk, nadeel: je bent veel dremel schijfjes kwijt voordat je er een leuk windowtje in heb.... :)

ik heb ook een keer bij iemand een noname kastje moeten verbouwen.. maar toen in het raampje erin had viel dat ding zowat uit elkaar.... :(
ROFLMAOPIMP

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 13:42 schreef delyver het volgende:
LOL had je meteen een goede airflow :+

Verwijderd

hehe tip: geen 5e hands kast kopen :P

Verwijderd

ik em ne ATX big tower en ik ben er super content van want ge hebt supper veel koelings gaten standaard en zelfs op de bay voor harde schijven staat er een. ATx Rulez

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 13:19 schreef KillerBee het volgende:
ik em ne ATX big tower en ik ben er super content van want ge hebt supper veel koelings gaten standaard en zelfs op de bay voor harde schijven staat er een. ATx Rulez
Iedereen met een nieuwere computer heeft of een ATX toren of een desktop. Hij vraagt welke ATX bigtower hij het beste kan nemen, niet 'of'. :)

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

OApen !!!!! die roeleren echt !! lekker stevig en genoeg ruimte ( ook handig als je je lanp van je kamer mot vervangen * hub rol comp ff stukie naar voren stap op m'n HQ08 ken je er perfect bij :) )

gewoon lekker degelijk !!

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

JNC Smart series zijn ook erg goed IMHO, maar een beetje te 'rond' voor mijn smaak. Ik wil altijd alle kasten strak, en vierkant. :P
Pagina: 1