Embedded Youtube werkt niet in Chrome (MacOs)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Sinds ongeveer een week werkt embedded Youtube niet meer bij mij in Chrome (Version 80.0.3987.163) op een MacBook Pro (Catalina 10.15.4)
Ik krijg bij elk embedded filmpje de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-HgBdkVgqfdrClWS-hmraGdE-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eThBFXH8Zf3i58uwfmFmfvRJ.png?f=fotoalbum_large

Als ik naar hetzelfde filmpje op de site van Youtube zelf ga werkt het wel gewoon.

Ook wordt ik telkens uitgelogd bij Tweakers. Andere browsers op mijn macbook (firefax, safari) hebben hier geen last van.

Ook in Safe Mode, en met alle extensies uitgeschakeld blijft dit probleem bestaan.

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gebruik geen MacOS en amper tot geen Chrome, dus kom niet verder dan een gokje; er worden cookies geblokkeerd / verwijderd. Wat staat er onder 'meer informatie'?

Edit: vwb de embedded filmpjes verdenk ik dus het niet accepteren van third party cookies.

[ Voor 35% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2020 14:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Okay, ik zal het checken. Als je op de meer informatie link klikt krijg je een algemene helppacgina van Google, schiet ik niet veel mee op ;-)