Upgraden PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deserteaglezero
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik wil graag mijn pc upgraden om sommige games op ultra settings te spelen (The Witcher 3 en bijv. Red Dead II). Welke onderdelen van mijn pc moet ik hiervoor upgraden? Ik zat er zelf over te denken om mijn videokaart flink te upgraden maar wellicht loop ik dan alsnog aan tegen andere bottlenecks. Ik wil het ook graag streamen via mijn steamlink naar mijn tv.

Mijn huidige hardware:

Processor: Intelcore i7-6700 3.4 ghz.
GPU: MSI GTX1060 6 GB
Geheugen: 16 GB DDR 3
Moederbord: Gigabyte Moederbord GA-B150M-D3H.

Ik wil mijn videokaart vervangen door (bijv.) Radeon-RX-5700-XT-PULSE. Hebben jullie nog andere aanbevelingen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA. Eén dingetje mist nog, op welke resolutie game je?

Verder kan een videokaartupgrade inderdaad helpen, maar weet je zeker dat daar (alleen) het probleem ligt? Heb je al een taakbeheer/Afterburner open laten staan tijdens het gamen om te kijken waar het spaak loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:53

Thomg

Aww yiss

Meet eens je usage in games met iets als afterburner (of... taakbeheer...).

Edit: Ik ben blind. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Thomg op 06-04-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deserteaglezero
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06-2021
Sorry ik ben nogal een beginner met het gebruik van het forum. Is mijn post nu verplaatst naar het juiste forum? Excuses.

Mijn resolutie is 1920x1080. Ik heb wel een 4K TV. Is dat nog relevant als ik mijn game wil streamen? of wordt dan mijn 1920x1080 gestreamed naar mijn TV?

Nogmaals bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door deserteaglezero op 06-04-2020 14:16 ]