Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, CSGO en warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat in het lijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren, sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste prestaties met kosten in gedachten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een samenstelling gemaakt van componenten en wil graag advies over of er verbetering te behalen is door eventueel andere componenten te gebruiken. De kast en voeding heb ik gekozen op reviews van verschillende site's en looks spelen hier ook een grote rol. Ik sta open voor suggesties van het moederbord, videokaart, ram en ssd. Welke van deze zou ik kunnen verbeteren in de zelfde prijsklasse?
Moederbord vooral gekeken naar goede VRM's
Videokaart gekozen omdat ik dit later wil vervangen voor de nieuwe generatie.
Ram heb ik begrepen dat ryzen goed presteert op hoger geclockt geheugen. Waar ligt de sweetspot?
SSD, Welke zou prijstechnisch de betere keuze zijn?
Vooral gamen, CSGO en warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat in het lijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeuren, sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beste prestaties met kosten in gedachten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een samenstelling gemaakt van componenten en wil graag advies over of er verbetering te behalen is door eventueel andere componenten te gebruiken. De kast en voeding heb ik gekozen op reviews van verschillende site's en looks spelen hier ook een grote rol. Ik sta open voor suggesties van het moederbord, videokaart, ram en ssd. Welke van deze zou ik kunnen verbeteren in de zelfde prijsklasse?
Moederbord vooral gekeken naar goede VRM's
Videokaart gekozen omdat ik dit later wil vervangen voor de nieuwe generatie.
Ram heb ik begrepen dat ryzen goed presteert op hoger geclockt geheugen. Waar ligt de sweetspot?
SSD, Welke zou prijstechnisch de betere keuze zijn?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 Aorus PRO | € 270,05 | € 270,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 280,53 | € 280,53 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Tempered Glass Clear Tint Wit | € 175,25 | € 175,25 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Royal F4-3600C17D-16GTRS | € 174,70 | € 174,70 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Prime Snow Silent 650W Platinum | € 155,21 | € 155,21 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,91 | € 174,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.519,65 | ||