Toon posts:

Regeling voedingsventilator e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb al verschillende forums doorgelezen en hier ook gezocht, maar heb toch nog een vraag. Ik draai momenteel een servertje onder Linux (ik ben daar nog best een newbie in), toch voor mekaar gekregen om internet te delen met 2 andere winclients (o.a. met hulp van hier). Nu maakt dat servertje best wel een herrie. (PII 233 asus mobo, nieuwe kast met voeding).

m'n vraag is nu.. hoe kan ik de ventilator van mijn voeding uit, of langzamer laten draaien.. moet ik dan met een of andere jumper werken? Heb echt geen idee...

ik ga iig m'n HD proberen te dempen met behulp van die elastieken. Weet iemand hoe je de HD na verloop van een tijd op non-actief kan stellen in Linux?

Bij voorbaat dank,

Tim

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik denk dat je bij DOC meer kans maakt, omdat die regelmatig met snelheden en voltages van fannetjes "rommelen"

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar wat is DOC? O+

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 13:07 schreef Timboke het volgende:
Sorry maar wat is DOC? O+
die hard overclocking & case modding

Verwijderd

Topicstarter
ok thx :)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
als je de ventilator van je voeding wilt uitzetten, moet je gewoon de voedingskabels van je fan doorknippen. >:)

Je kan ook een baybus maken, zodat je desgewenst je ventilator uitzet - of op 7 volt laat draaien - of op 12 volt laat draaien.

En DOC is een betere plaats voor dit topic.

-

Verwijderd

*D , DOC idd...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je hebt er al een in DOC geopend zie ik...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.