Hallo Allemaal,
Ik wil graag een pc gaan samen stellen. Nu heb ik een lijst gemaakt met wat voor onderdelen ik wil gaan gebruiken. ik ben benieuwd of deze onderdelen goed genoeg zijn.
Ik wil mijn systeem gaan gebruiken om te lekker soepel te gaan gamen op mooi resolutie
Mijn Budget ligt wel echter tussen de 1500 a 1800 euro
1800 euro is wel de maximale prijs wat ik zou willen uitbesteden.
Ik maak gebruik van de volgende randapparatuur deze zou ik ook blijven gebruiken
beeldscherm: AOC 27G2U. Toetsenbord: Corsair K70. Muis: Logitech MX Master. Koptelefoon: Hyperx cloud 2
Ik ben niet van plan om te gaan over klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lijst vinden en of ik er nog dingen in moet wijzigen. Ik wil graag een pc hebben waar alles opgedraaid kan worden qua games, maar het moet wel echter binnen het budget blijven wat ik heb aangegeven.
Als er nog tips zijn om het beste resultaat te krijgen dan hoor ik dat graag.
Ik hoop jullie voldoende informatie te hebben gegeven. mochten jullie nog wat meer willen weten dan hoor ik dat graag.
Mvg,
Jasper
Ik wil graag een pc gaan samen stellen. Nu heb ik een lijst gemaakt met wat voor onderdelen ik wil gaan gebruiken. ik ben benieuwd of deze onderdelen goed genoeg zijn.
Ik wil mijn systeem gaan gebruiken om te lekker soepel te gaan gamen op mooi resolutie
Mijn Budget ligt wel echter tussen de 1500 a 1800 euro
1800 euro is wel de maximale prijs wat ik zou willen uitbesteden.
Ik maak gebruik van de volgende randapparatuur deze zou ik ook blijven gebruiken
beeldscherm: AOC 27G2U. Toetsenbord: Corsair K70. Muis: Logitech MX Master. Koptelefoon: Hyperx cloud 2
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,05 | € 109,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 609,27 | € 609,27 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Red (256MB cache), 4TB | € 115,91 | € 115,91 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 111,70 | € 111,70 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,91 | € 174,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.616,51 | ||
Ik ben niet van plan om te gaan over klokken
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lijst vinden en of ik er nog dingen in moet wijzigen. Ik wil graag een pc hebben waar alles opgedraaid kan worden qua games, maar het moet wel echter binnen het budget blijven wat ik heb aangegeven.
Als er nog tips zijn om het beste resultaat te krijgen dan hoor ik dat graag.
Ik hoop jullie voldoende informatie te hebben gegeven. mochten jullie nog wat meer willen weten dan hoor ik dat graag.
Mvg,
Jasper