Ik heb deze zondag een prijs aangevraagd voor een bank bij een woonwinkel. ik heb een bank samengesteld, de kleur, zitcomfort en opties doorgegeven.
Ik kreeg netjes per mail een reactie van de verkoper met een prijs. Hieronder zet ik de prijsopbouw van de verkoper:
Hoekbank Costello ( in Microleder Yacht / Bull )
Opstelling + Zitcomfort + Pootkeuze
> Longchar + arm A + 3 zits z.arm + Hoek met eiland
> Supreme // Pocketveren + Viscoschuim (Memory foam)
> MF2 (metalen poot in chroom 12cm
Totaal (excl. opties) : € 1957,00
Opties
+ Verstelbare arm € 50,00
+ Opbergruimte Hoek met eiland € 80,00
Totaal (incl. opties) : € 2087,00
Ik heb, na overleg thuis, direct akkoord gegeven voor bovenstaande bank en prijzen.
Nu krijg ik een mail terug dat deze totaal prijs niet klopt, er komt €540 bij. Onderstaand de mail van verkoper hierover:
Ik wilde zojuist de orderbevestiging voor u maken, maar zie dat ik u niet de prijs heb genoemd inclusief de optie Supreme Zitcomfort.
Deze optie heb ik wel vermeld in de opstelling, maar niet in het lijstje met de opties.
Het zitcomfort die u wenst heeft voor de complete bank een meerprijs van € 540,00.
Wilt u deze wel meenemen in de orderbevestiging?
Vervelend is dat de woonwinkel nergens prijzen op de website heeft staan, ik had dus niet kunnen weten dat de eerste prijs niet klopt. Hij geeft aan dat hij het zitcomfort niet meenam, maar hij staat wel degelijk in de eerste mail.
Mag ik verwachten dat de leverancier wel voor €2087 de bank, inclusief zitcomfort suprème, levert?
Ik vind dat hij zich er wel heel makkelijk vanaf maakt.
Alvast dank voor de hulp/reacties
Ik kreeg netjes per mail een reactie van de verkoper met een prijs. Hieronder zet ik de prijsopbouw van de verkoper:
Hoekbank Costello ( in Microleder Yacht / Bull )
Opstelling + Zitcomfort + Pootkeuze
> Longchar + arm A + 3 zits z.arm + Hoek met eiland
> Supreme // Pocketveren + Viscoschuim (Memory foam)
> MF2 (metalen poot in chroom 12cm
Totaal (excl. opties) : € 1957,00
Opties
+ Verstelbare arm € 50,00
+ Opbergruimte Hoek met eiland € 80,00
Totaal (incl. opties) : € 2087,00
Ik heb, na overleg thuis, direct akkoord gegeven voor bovenstaande bank en prijzen.
Nu krijg ik een mail terug dat deze totaal prijs niet klopt, er komt €540 bij. Onderstaand de mail van verkoper hierover:
Ik wilde zojuist de orderbevestiging voor u maken, maar zie dat ik u niet de prijs heb genoemd inclusief de optie Supreme Zitcomfort.
Deze optie heb ik wel vermeld in de opstelling, maar niet in het lijstje met de opties.
Het zitcomfort die u wenst heeft voor de complete bank een meerprijs van € 540,00.
Wilt u deze wel meenemen in de orderbevestiging?
Vervelend is dat de woonwinkel nergens prijzen op de website heeft staan, ik had dus niet kunnen weten dat de eerste prijs niet klopt. Hij geeft aan dat hij het zitcomfort niet meenam, maar hij staat wel degelijk in de eerste mail.
Mag ik verwachten dat de leverancier wel voor €2087 de bank, inclusief zitcomfort suprème, levert?
Ik vind dat hij zich er wel heel makkelijk vanaf maakt.
Alvast dank voor de hulp/reacties