Beste Tweakers,
Mijn oude computer heb ik ook met jullie hulp samengesteld. Het is tijd voor een nieuwe PC.
Ik heb wat rondgekeken en al een wensenlijst aangemaakt. Ik heb altijd met een Intel processor gewerkt, maar prijstechnisch/prestatie switch ik toch maar naar AMD.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bewerken van foto's in Photoshop, werk alleen maar in RAW en sinds kort bewerk ik mij foto's met TOPAZ (tekenprogramma voor foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500 incl assemblage en windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eeen SSD 500gb en 4TB harddisk. Videokaart, ik speel geen games, WIFI
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer komt op zolder, daar heb ik geen bekabeling liggen, dus er moet WIFI op het MB aanwezig zijn..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag meedenken over het wensenlijstje of alles wel klopt en werkt natuurlijk. Eventueel verbeteringen e.d. zijn welkom
Mijn oude computer heb ik ook met jullie hulp samengesteld. Het is tijd voor een nieuwe PC.
Ik heb wat rondgekeken en al een wensenlijst aangemaakt. Ik heb altijd met een Intel processor gewerkt, maar prijstechnisch/prestatie switch ik toch maar naar AMD.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bewerken van foto's in Photoshop, werk alleen maar in RAW en sinds kort bewerk ik mij foto's met TOPAZ (tekenprogramma voor foto's)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500 incl assemblage en windows 10.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eeen SSD 500gb en 4TB harddisk. Videokaart, ik speel geen games, WIFI
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer komt op zolder, daar heb ik geen bekabeling liggen, dus er moet WIFI op het MB aanwezig zijn..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag meedenken over het wensenlijstje of alles wel klopt en werkt natuurlijk. Eventueel verbeteringen e.d. zijn welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 131,05 | € 131,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 186,90 | € 186,90 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (256MB cache, 5400rpm), 4TB | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/32 | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,05 | € 98,05 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 500GB (WDS500G2B0C) | € 82,33 | € 82,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.167,03 | ||