Juiste laptop Football Manager 2020

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1366752

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Goedemiddag allemaal,

Graag koop ik vandaag nog een nieuwe laptop om Football Manager 2020 te kunnen spelen. Hieronder vinden jullie de minimale eisen waaraan de laptop dient te voldoen OS: Windows 7 (SP1), 8/8.1, 10 (Update 1803/April 2018 or later) – 64-bit
Processor: Intel Pentium 4 (64-bit), Intel Core 2 or AMD Athlon 64 – 2.2 GHz +
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Requires a 64-bit processor and operating system

Ik wil niet meer dan 450 uitgeven voor de laptop. Ik hoop dat dit mogelijk is.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en eventuele tips. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Elke courante laptop draait Football Manager. Het spel leunt echter enorm op (1) de CPU, en - als je wil dat de graphics er een beetje beter uitzien - (2) videokaart. Voor een budget van €450 verwacht ik niet dat je in een laptop nu een discrete videokaart gaat vinden, dus ga voor de snelste CPU die je kunt vinden in dat segment.

Rail Away!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 12:41
Ik zou met jouw budget een Chromebook aanschaffen en dan via Google Stadia spellen zoals Football Manager 2020 spelen. Mogelijk heb je daar wel een abonnement voor nodig, maar voor 450 euro ga je denk ik geen goede laptop vinden waarop je FM2020 fatsoenlijk kunt spelen, dus is dit wellicht een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou geen nieuwe laptop kopen voor 450 euro. Voor een fractie van het bedrag koop je tweedehands een laptop die kwalitatief veel beter is. Voor 450 euro zit je trouwens ook met een laptop die het nét niet is. Als de aanbevolen requirements kloppen, draait het spel zelfs nog op een aardappel. Iedere laptop met een core i processor is voldoende, al zou ik naar een 2nd gen of beter zoeken.

Koop overigens niet op Marktplaats, dan weet je dat je genaaid wordt. Koop hier op V&A of koop bij een lokale refurbisher.