Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxwervers
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-05 14:39
-

[Voor 99% gewijzigd door maxwervers op 24-05-2022 14:39]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Canelo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-05 12:49

Canelo

BT61.

(jarig!)
Driver problemen zijn voor een grote gedeelte opgelost en wordt steeds beter mer de komende updates, ik heb zelf de 5700xt red dragon en had eergisteren een crash en gisteren, zat namelijk op een driver update die nog niet 100% is maar op de driver er voor heb ik niks gehad en daar zit ik weer op dus. Prijsverschil is groot en ook performance vooral op hoge refresh rates te spelen kan je toch t beste voor de 5700xt gaan

AMD Ryzen 5900X Boxed - Asus Rog Strix B550-F Gaming (WI-FI) - Powercolor Radeon 5700 XT - Scythe Mugen 5 PCGH - Samsung 970 EVO 1TB - Seasonic GX-650 - Corsair Vengeance 16GB 3600Mhz - Fractal Design Meshify C -

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:42
Heb zelf ook de Pulse. Tot voor kort regelmatig blackscreens. Sinds de een na laatste driver release geen issues meer gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:47
Ik heb zelf de nitro+ en nooit problemen gehad.
Heb zelf geen idee waar bij iedereen de problemen vandaan komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 10:27
Ik heb zelf de msi ex 5700 xt gaming en zo nu en dan nog steeds een soort van driver crash dat mijn scherm even zwart wordt, daarna hersteld de driver weer. Eigenlijk nooit last van tijdens het gamen maar enkel wanneer ik switch naar een andere applicatie zoals chrome. Dit komt niet altijd voor en ik stoor me verder ook er niet meer aan. Ik heb de een na laatste driver dacht ik.

Ik dacht dat ik ook een keer had gelezen dat het voorkomt omdat ik 2 verschillende monitoren heb met andere beeld resolutie maar daarin kan ik me vergissen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-07 19:33
Ik heb zelf de Sapphire Pulse en die heb ik sinds november. Ik heb ook alleen problemen gehad met Minecraft. En in het begin kon het voorkomen dat een game het geheel niet deed, maar dat was snel verholpen door alle instellingen zoals Radeon Anti-Lag en Radeon-beeldverscherping uit te zetten. Maar gelukkig zijn alle problemen die ik zelf ondervond al verholpen met de laatste driver update.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:29
Heb zelf de asus strix 5700xt oc met de meeste recente drivers geen enkele crash of problemen gehad. Ik zou voor 1440p 144hz geen 2060s nemen maar een rx 5700xt. De red devil en sapphire zijn goed uit de doos. Vind je het niet erg om te tweaken /custom fan curve of misschien undervolten dan is de asus strix oc zeer stil (onhoorbaar) en koel te krijgen. Let wel op de asus strix heeft problemen gehad en zitten dus slechte tussen.

[Voor 9% gewijzigd door Sokucho op 05-04-2020 14:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maxwervers
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-05 14:39
Denk dat ik de 5700XT pulse dan toch maar ga proberen. Als het toch een ramp blijkt te zijn kan ik hem altijd nog terug sturen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee