Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc 700-800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, met enkele studie programma's die ik af en toe zal gebruiken (SPSS). Ik speel veel verschillende games dus allround zou het beste zijn. Ik weet niet of ik ga overklokken maar ik denk dat ik deze optie wel open wil houden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zou ik ongeveer rond de 700 euro hebben met een kleine speling tot 800 euro. Dus voor significant waardevolle upgrades.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik / ga ik zelf nog uitzoeken. Dit topic gaat over volledige desktop. Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Opslag heb ik nooit een probleem mee gehad, altijd aan 512GB genoeg gehad. Dus wil ik nu een 1TB SSD en mocht ik meer nodig hebben breid ik dit later uit.
Optie tot in de toekomst uitbreiden is voor mij niet heel belangrijk aangezien ik mezelf eerder een pc opnieuw zie bouwen.
Het belangrijkste is dat ik games kan spelen met eens wat beter dan 40 FPS die mijn craptop me nu geeft.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken maar ik denk wel dat de CPU van AMD gaat zijn aangezien ik hierbij het meeste bang for buck zie.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte zou het fijn zijn als het beperkt is.
Geluid liever niet een straaljager, maar muisstil is ook overdreven, als ik 5 meter verder sta wil ik hem eigenlijk niet kunnen horen.
Voor de behuizing vind ik een doorzichtige side panel erg mooi.
Verder is het voor mij belangrijk dat het mogelijk is om er twee schermen op aan te sluiten. Liefst HDMI / displayport.

Ga je overklokken?
Ik wil de optie wel hebben.

Wat verwacht je van ons?[i]
Alle input is welkom.
Voornamelijk een moederbord kiezen is een groot obstakel aangezien ik hierbij overweldigt word met de keuze.
Daarnaast zijn verbeteringen op de setup ook welkom.
Ik heb voor mijn huidige lijst zowel de BBG geraadpleegt, als benchmarkts gekeken en ook op youtubue verscheidene videos gezien.
Ook zit ik nu te twijfelen om voor een AMD ryzen 5 1600 AF te gaan van 107 euro of toch door te pakken naar een 2600/3600.

De lijst die ik nu kort heb samengesteld is
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G€ 255,54€ 255,54
1BehuizingenFractal Design Focus G Mini€ 45,90€ 45,90
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4B€ 89,94€ 89,94
1VoedingenBitFenix Formula Gold 450W€ 65,95€ 65,95
1Solid state drivesCrucial P1 1TB€ 115,85€ 115,85
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 573,18

De 1600AF kon ik niet vinden in de pricewatch en komt er dus nog bij. deze kost 107 euro.

Alvast bedankt voor het lezen!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dit is de Ryzen 1600 waar je het over hebt: pricewatch: AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Boxed Wraith Stealth koeler

Qua moederbord, pak er eentje, en je hoort vanzelf wel of mensen er nog op- of aanmerkingen op hebben :) Wij weten niet wat voor aansluitingen, etc je zou willen hebben.

The devil is in the details.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:39
1600 12nm moet je op zoeken. De 2600 heeft overigens een lagere vanaf prijs.
Als je doorklikt naar Highflow zie je dat de voeding slecht leverbaar is, zoals overal het geval. Goed alternatief is de Bitfenix Whisper BWG450M, iets duurder maar ook beter.

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 07:01
Ik heb toevallig gisteravond via Alternate de Ryzen 2600 gekocht met de Asrock B450 Gaming K4. Dit samen kostte maar 180 euro. CPU 99 en mobo 80.
Moederbord kan ook gerust een 3600/3700 aan, dus toekomstbestending in de meeste gevallen