Mijn vraag
Sinds mijn universiteit dicht is, ben ik thuis veel aan het werk. Het meeste werk is groepswerk waarvoor ik veel op Skype zit. Nu beginnen mijn in-ear oortjes me nogal te irriteren en mijn oren doen na een paar uur durende Skype-sessie behoorlijk pijn. Hiervoor wil ik dus een comfortabele koptelefoon met microfoon aanschaffen, maar ik heb moeite om er één te vinden die aan al mijn eisen voldoet. Heeft iemand een tip of idee voor een koptelefoon?.
Mijn eisen:
- Maximaal €40 (ik schrok me rot toen ik de prijzen in de Pricewatch zag)
- Comfortabel voor brildragers
- Microfoon
- Draadloos
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Win10, Skype, Whatsapp bellen en gewoon bellen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb deze 2 gevonden via de Pricewatch, maar in recensies lees ik vaak terug dat de koptelefoons erg strak zitten en kunnen knellen. Met een bril is dit risico natuurlijk nog groter. Mijn vraag is dus of iemand nog een idee of tip heeft waar ik naar kan kijken of de perfecte koptelefoon kent!
Sinds mijn universiteit dicht is, ben ik thuis veel aan het werk. Het meeste werk is groepswerk waarvoor ik veel op Skype zit. Nu beginnen mijn in-ear oortjes me nogal te irriteren en mijn oren doen na een paar uur durende Skype-sessie behoorlijk pijn. Hiervoor wil ik dus een comfortabele koptelefoon met microfoon aanschaffen, maar ik heb moeite om er één te vinden die aan al mijn eisen voldoet. Heeft iemand een tip of idee voor een koptelefoon?.
Mijn eisen:
- Maximaal €40 (ik schrok me rot toen ik de prijzen in de Pricewatch zag)
- Comfortabel voor brildragers
- Microfoon
- Draadloos
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Win10, Skype, Whatsapp bellen en gewoon bellen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Koptelefoons | JBL Tune 500BT (Zwart) | € 36,- | € 36,- |
1 | Koptelefoons | Philips SHB3075 (Zwart) | € 29,95 | € 29,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 65,95 |
Ik heb deze 2 gevonden via de Pricewatch, maar in recensies lees ik vaak terug dat de koptelefoons erg strak zitten en kunnen knellen. Met een bril is dit risico natuurlijk nog groter. Mijn vraag is dus of iemand nog een idee of tip heeft waar ik naar kan kijken of de perfecte koptelefoon kent!