Hallow zijn we weer...... we hadden duz laatst een duron 750 overgeklokt tot 950mhz.. hij wil zelfs 1000 wel aan.. maar dan moet ik de kamerventilator erop richten. haha... dit omdat er nu een te klein coolertje op zit. En jah, newbie256 heeft geen ventilator thuis.. duz onze vraag, welke cooler is het beste die net zo klein als de processor is.. ik wou er een EP5-6I11 van Coolermaster opzetten, maar dit ging niet echt aangezien dat niet past op een MSI K7T Pro 2.. Dit door transistoren etc...
EH.. alle coolermasters zijn wel goed... die passen ook allemaal..
(misschien zelfs de swiftech nog..)
(misschien zelfs de swiftech nog..)
Audi A8 W12 6.0
Nou niet ALLE coolermasters passen duz... de EP 5 duz niet... maar een swift, waar isdie te halen???
heb je er al artic silver op ??Op zondag 05 augustus 2001 12:11 schreef NFA-DK het volgende:
Hallow zijn we weer...... we hadden duz laatst een duron 750 overgeklokt tot 950mhz.. hij wil zelfs 1000 wel aan.. maar dan moet ik de kamerventilator erop richten. haha... dit omdat er nu een te klein coolertje op zit. En jah, newbie256 heeft geen ventilator thuis.. duz onze vraag, welke cooler is het beste die net zo klein als de processor is.. ik wou er een EP5-6I11 van Coolermaster opzetten, maar dit ging niet echt aangezien dat niet past op een MSI K7T Pro 2.. Dit door transistoren etc...
anders een coolermastertje erop
of dan nog nie genoeg ?
Nou er zit idd artic op, maar dan word hij 45 graden idle... en da vind ik een beetje TE... aangezien hij dan rond de 55 graden minimaal stressed word...
Swiftech?Op zondag 05 augustus 2001 14:26 schreef NFA-DK het volgende:
Nou niet ALLE coolermasters passen duz... de EP 5 duz niet... maar een swift, waar isdie te halen???
Leuke koelertjes hoor, alleen 3x zo duur als die duron..
fl29 bij Memo, Thermaltake VolcanoII ...uitstekende cooler houd mn Tbird 1200 op zo'n 44 graadjes stressed
Ppff orbz vind ik echt 3x nix.. had er eerst 1 op mn TB maar waaaaaaaardeloze dingen... maaruh ik loop morgen ff langs memo! Is maar een straatje verder op duzzzzzzz.. TNX!
Verwijderd
SUNON RULEZ. KOEL ZE MAAR GOED ZET ER TWEE OP ELKAAR EN MEGA POWER EN NIET DUUR.
SUNON 120MM
SUNON 120MM
Ik heb die Volcano II gehaald en idd! Hij koelt nu echt zwaar goed.. duron 750@1050 @41C.... woohoow, newbie is weer blij ;-)
Verwijderd
idd goede cooler en lekker stilOp zondag 05 augustus 2001 20:33 schreef majic het volgende:
fl29 bij Memo, Thermaltake VolcanoII ...uitstekende cooler houd mn Tbird 1200 op zo'n 44 graadjes stressed
Dat zeg ik: Gamma!Op maandag 06 augustus 2001 23:00 schreef gve het volgende:
[..]
idd goede cooler en lekker stil
Pagina: 1