Aankoop Docking Station

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gastd
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-01-2021
Ik zoek een?
Net zoals veel personen tegenwoordig werk ik van thuis. Nu ben ik op zoek naar een manier om mijn persoonlijke laptop en deze van mijn werk aan te sluiten op 2 monitoren.

Jammer genoeg ben ik hier niet volledig in thuis en weet ik niet op wat ik moet letten. Ik merkte dat veel docking stations werken met een USB-c aansluiting. Mijn beide laptops hebben deze aansluiting maar dan merkte ik dat het ook afhangt of je laptop displayport alt mode ondersteund. Ik heb jammer genoeg geen enkel idee hoe ik dit kan controleren en weet bijgevolg ook niet direct wat gekocht, die voor zowel mijn werk laptop als persoonlijke laptop zal werken.

Daarnaast zou ik de docking station ook gebruiken om een keyboard/muis en eventueel enkele andere accessoires. Het opladen van de laptop via een docking station is voor mij zeker geen must.

Wat is je budget?
Ik had in gedachten een budget tot maximum 250 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zowel mijn laptops als monitoren zijn van het merk HP en ik ben hier wel tevreden over. Dit is natuurlijk niet verplicht.

Een dock die ikzelf op het oog had was de HP USB-C/A Universal Dock G2 (5TW13AA). Een andere optie die ik op het oog had was HP USB-C dock G5 (5TW10AA). Ik heb jammer genoeg geen enkel idee of deze kunnen werken met mijn systeem.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Mijn persoonlijke laptop is een HP Pavilion 15-cs2067nb, de laptop van mijn werk is een HP EliteBook B40 G5. De monitoren die ik momenteel heb zijn HP EliteDisplay E243.

ALvast bedankt voor jullie hulp