Laptop buying guide cap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram Heerink
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2022
Dag, Lange tijd geleden dat ik ben ingelogd op Tweakers. Ik volgde voor mij pa even de buying guide voor laptops en die heeft nu de mooie middenlaptop waar hij heel tevreden mee is. Ik vind een cap van 1000 euro voor een mainstreamlaptop een prima uitgangspunt. Ik snap echter niet waarom er geen trede boven is. Zeg maar de high-end laptops. En ik ben geen gamer dus voor mij hoeft de focus bij een high-end laptop daar niet te liggen. Het roept allerlei vragen op natuurlijk waar je dan op moet gaan kwalificeren maar dat lijkt me aan de redactie. Voor nu vraag ik me gewoon af waarom er wordt gestopt bij 1000 euro. @PiweD @Xtuv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Een paar jaar geleden hadden we iets van 11 categorieën in de bbg en toen we als redactie besloten om laptops daadwerkelijk te testen, in plaats van af te gaan op informatie van andere reviewsites en specs, hebben we er ook voor gekozen om het aantal categorieën terug te brengen naar 4. Die categorieën zijn gebaseerd op populariteit in de pricewatch en zorgt ervoor dat het de bbg voor de meeste mensen interessant is. Daarnaast is het idee dat de laptops die los getest worden voornamelijk dure modellen zijn, en je daar dus ook in de losse reviews over kunt lezen.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook