Ik zit nu met een kleine bedrijfswagen (Peugeot 308) en ga veranderen van werk. Hier krijg ik geen bedrijfswagen (maar wel meer betaald).
Nu ben ik op zoek naar een auto voor woon-werkverkeer maar ook om lange afstanden te rijden met een aanhangwagen (zweefvliegtuig, MTM 850kg). Ik zoek iets dat lekker kan rijden, maximum 6-7 jaar oud en geen problemen heeft met aanhangwagens. De 308 (2016, geen sw) rijdt wel fijn, maar met aanhangwagen op de snelweg is dit iets minder aangenaam rijden. Nu met de lockdown heb ik ook ruim de tijd om te kijken en info op te zoeken. Ook rij ik ongeveer 20.000km per jaar.
Momenteel heb ik op de tweedehandsmarkt volgende op het oog:
- Volvo v60 (met 2.0 motor)
- Bmw 316d/318d
- Skoda octavia (break)
- Citroën DS4/DS5
Hebben jullie nog andere toevoegingen? Alvast bedankt!
Nu ben ik op zoek naar een auto voor woon-werkverkeer maar ook om lange afstanden te rijden met een aanhangwagen (zweefvliegtuig, MTM 850kg). Ik zoek iets dat lekker kan rijden, maximum 6-7 jaar oud en geen problemen heeft met aanhangwagens. De 308 (2016, geen sw) rijdt wel fijn, maar met aanhangwagen op de snelweg is dit iets minder aangenaam rijden. Nu met de lockdown heb ik ook ruim de tijd om te kijken en info op te zoeken. Ook rij ik ongeveer 20.000km per jaar.
Momenteel heb ik op de tweedehandsmarkt volgende op het oog:
- Volvo v60 (met 2.0 motor)
- Bmw 316d/318d
- Skoda octavia (break)
- Citroën DS4/DS5
Hebben jullie nog andere toevoegingen? Alvast bedankt!