Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag ivm de compatibiliteit van mijn moederbord. Ik ben van plan een budget pc systeem te bouwen met een Asus Prime A320M-K moederbord en een AMD ryzen 5 2600 cpu. Bij dit moederbord staat steeds vermeld dat een update van de BIOS noodzakelijk kan zijn voor een goede werking. Het BIOS type is: UEFI AMI. Gaat dit een probleem vormen met de amd ryzen 5 2600? (eerste keer dat ik zelf een pc bouw).

Alvast bedankt!
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord. Het version number van je bios, moet je deze navragen bij de leverancier? of is deze ergens te vinden?

Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Dat moet je aan je leverancier vragen inderdaad. Oude stock heeft het mogelijk nog niet.

pricewatch: MSI A320M-A PRO MAX

De MAX modellen zijn sowieso compatibel. Is dat geen makkelijke optie?

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 04-04-2020 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

418O2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 14:42:
Dat moet je aan je leverancier vragen inderdaad. Oude stock heeft het mogelijk nog niet.

pricewatch: MSI A320M-A PRO MAX

De MAX modellen zijn sowieso compatibel. Is dat geen makkelijke optie?
Wat hij zegt, 100% zeker dat het werkt en heb dit bord zelf gebruikt voor de pc van mijn dochter en deze is dan prima

Je kan het er op gokken dat het asus bord met een bios die recent genoeg, maar anders moet je op zoek naar een compatible cpu.

Nu is de bios die je nodig hebt van 26-01-2018, dus je moet wel heel veel pech hebben als de leverancier hem levert met een oudere bios

[ Voor 20% gewijzigd door brid op 04-04-2020 15:38 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!