Om mijn knikarmscherm elektrisch te maken, moet ik de aandrijf prop uit de buis halen om deze te vervangen door de motor. Ik krijg echter met geen mogelijkheid de prop eruit.
Voor zover ik kon zien zitten er geen schroeven in.
Op internet is hier niets over te vinden, op een filmpje waarbij ze de prop er zonder moeite uittrekken na. Ik heb geprobeerd aan de prop te trekken en om met een schroevendraaier en hamer hem eruit te tikken, maar tot nu toe is het me alleen gelukt de prop te beschadigen, hij is niets verschoven
Voordat ik de zaag er in zet en er geen weg terug meer is wil ik eerst vragen of iemand hier ervaring mee heeft en een idee heeft hoe ik die prop eruit kan krijgen.
:strip_exif()/f/image/rzHNdWQepndBSqBWg47hTeLO.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor zover ik kon zien zitten er geen schroeven in.
Op internet is hier niets over te vinden, op een filmpje waarbij ze de prop er zonder moeite uittrekken na. Ik heb geprobeerd aan de prop te trekken en om met een schroevendraaier en hamer hem eruit te tikken, maar tot nu toe is het me alleen gelukt de prop te beschadigen, hij is niets verschoven
Voordat ik de zaag er in zet en er geen weg terug meer is wil ik eerst vragen of iemand hier ervaring mee heeft en een idee heeft hoe ik die prop eruit kan krijgen.
:strip_exif()/f/image/rzHNdWQepndBSqBWg47hTeLO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RoPio0RN6dIZs8yEHV7Y68Xb.jpg?f=fotoalbum_large)