Hallo beste tweakers. Ik heb een aantal dagen geleden mijn laptop ingezet voor folding@home. Hij loopt nu al bijna 24 uur. maar op de webviewer staat nog steeds dat ik 0 punten heb. Is dit normaal? Ook staat in de log van de client dat de verbinding om de 30 seconden verbroken word.
Vraag
Alle reacties
Stop eens met folden en restart je laptop, kijk dan even weer?
Ik heb het probleem denk ik gevonden. Er stond een Windows update klaar. hij is nu aan het installeren.
Het probleem ligt niet bij je windows.
Het project wordt zodanig zwaar belast momenteel met de extra deelnemers dat alles gewoon iets trager gaat.
Het kan soms even duren eer je werk binnenkrijgt of je afgewerkte WU's doorgestuurd worden, maar ook het updaten van de punten kan al eens stil liggen.
Het updaten van de punten is voor hen denk ik best de laagste prioriteit aangezien de vraag naar werk zodanig hoog ligt.
Wordt je score niet geupdate zal die de dag nadien zeker up-to-date zijn.
Het project wordt zodanig zwaar belast momenteel met de extra deelnemers dat alles gewoon iets trager gaat.
Het kan soms even duren eer je werk binnenkrijgt of je afgewerkte WU's doorgestuurd worden, maar ook het updaten van de punten kan al eens stil liggen.
Het updaten van de punten is voor hen denk ik best de laagste prioriteit aangezien de vraag naar werk zodanig hoog ligt.
Wordt je score niet geupdate zal die de dag nadien zeker up-to-date zijn.
Een beetje verlies heb je altijd...