Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar geschikte laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag.

Ik heb advies nodig en vroeg me af of jullie mij dat kunnen geven.

Ik wil graag een laptop kopen waarmee ik kan gamen. Ik ben geen hardcore gamer, maar voor mijn lol kan ik zo af en toen uren zoet zijn met games als the sims en zoo tycoon. Nu is er recentelijk een nieuwe game uitgekomen: planet zoo. Ik ben op zoek naar een laptop waarop ik planet zoo, de sims 3 + alle uitbreidingen en eventueel over een paar jaar de sims 5 op kan spelen.

Momenteel speel ik mijn sims 3 + alle uitbreidingen op een compaq uit de tijd dat windows 8 net uit was. Ik ben dus al blij als het allemaal iets sneller laadt dan dat het nu doet. Ter illustratie: opstarten duurt zeker 20 min a een half uur. Het hoeft echter voor mij niet de snelste laptop te zijn die er is.

Aangezien het niet voor dagelijks gebruik is, wil ik er niet te veel geld aan uitgeven. Het liefst blijf ik onder de 1000 euro, maar het valt te overwegen als het rond de 1100 euro is. Kunnen jullie mij vertellen welke laptops geschikt zijn voor mij / of er uberhaupt laptops geschikt zijn.

Ik had al zelf de acer nitro 5 voor 899 euro gevonden op Coolblue, is dat wat? Of weten jullie misschien andere laptops die geschikt zijn.

Bedankt alvast.

Gr. Laufv