Zeker niet ongefundeerd.
Ik heb destijds inderdaad, tot 2 maal toe een nieuws submit gestuurd over L-Mobi, met vergelijkingen dat ze bij de kleinere bundels het goedkoopst zijn, goedkoper dan bv simpel en Lebara.
Ik heb daar verder niks meer over gehoord en gezien.
Dan vind ik het wel vreemd dat als Lebara met een 2 jarige abbo komt voor 7,50 per maand met 2 GB en 50 bel/sms een frontpage artikel over word geschreven, vervolgens komt L-mobi met een jaarbundel, wat per maand gemiddeld ook 7,50 per maand kost, maar zonder aansluit kosten, plus dat je naast de 2GB, veel meer belminuten krijgt (275)Blijft het stil bij tweakers..
Vind je dat niet wat vreemd dan?
Maar ook als je bij simpel bv het 2,5euro per maand bundel gaat vergelijken, komt lmobi daar veel beter uit.
Iets meer data, dubbele aantal bel minuten, geen 20 euro aansluitkosten, geen dataplafond nodig, simpel veel duurdere buitenbundel kosten ect ect
Dan is het toch logisch dat ik wel ga twijfelen aan wat wel en niet geplaatst word op de frontpage.
Bellen.com is trouwens helemaal een lachertje, die had ik ook gemaild of ze niet L-Mobi zouden toevoegen aan de prepaid opties, daar kreeg ik een lullig emailtje terug, met we zullen er misschien wel is een keertje naar kijken, bedankt voor de tip
[
Voor 11% gewijzigd door
fl2001 op 02-05-2020 10:04
]