Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KucingT
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:43
Mijn vraag
Ik heb een simpele synology NAS. Deze wil ik ook via apps bereikbaar maken maar op dit moment werkt zelfs quick connect niet. Ik wil graag dat de NAS veilig toegankelijk wordt via apps, tenminste binnen het thuisnetwerk. Het gaat er mij niet om 'om alles open te zetten': het moet veilig blijven. Is er iemand die via bijv. teamviewer mij hierbij kan helpen tegen betaling?

Relevante software en hardware die ik gebruik
DS215j, Win10 computers, Android apparaten, Fritzbox netwerk.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb er een tijd aan gewerkt (lang geleden). Dat was niet succesvol en ik voel me niet zeker genoeg om als ik een werkende oplossing heb zeker te weten dat ik niet per ongeluk een luikje teveel heb open gezet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 22:09
Hulp vraag tegen betaling is hier niet toegestaan, dat is meer iets voor in vraag & aanbod (en meer een opmerking voor een modje).

Wat wil je concreet bereiken en wat lukte er niet? Wellicht dat je met hulp van de mensen hier op t forum een heel eind komt en en daardoor leert begrijpen, kun je t ook troubleshooten als t ooit een keer niet werkt of je ooit iets anders wilt. Als je voorzichtig bent met wat je open zet en snapt waarom je het doet hoeft het niet heel ingewikkeld te zijn.

Wat heb je concreet al gedaan. Wat werkte er niet en wat had je verwacht dat t zou doen?

[ Voor 8% gewijzigd door gastje01 op 04-04-2020 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Als die alleen binnen het thuisnetwerk beschikbaar hoeft te zijn hoef je eigenlijk niks te doen. In de apps van synology kan je dan gewoon je interne ip range (192.168.x.x) gebruiken.

Pas als je hem wel naar buiten wil openzetten ga je aan de gang met dingen als quickconnect etc

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:33

De Nelis

en anders maar niet...

Je hebt het over bereikbaar via apps, welke apps, de synology apps?

Heb je de handleiding van synology er al bij gepakt? https://www.synology.com/nl-nl/knowledgebase/DSM/help

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
KucingT schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 08:52:
Is er iemand die via bijv. teamviewer mij hierbij kan helpen tegen betaling?
We willen je hier gerust verder helpen (op afstand), maar voor betaalde hulp is het forum niet de juiste plek. Je kan dan beter een advertentie maken in de vraag en aanbod.

Dit topic is gesloten.