Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquoriceTwist
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 18:58
Mijn vraag
Ik heb aan de linkerkant van mijn monitor een vreemde vlek zitten wat bijna lijkt op waterschade. Ik heb de monitor nooit met een (super) natte doek schoongemaakt, alleen maar met een stoffen doek met een klein beetje water. Nu merk ik sinds vandaag dat er een vlek zit. Is er hier mogelijk nog een fix mogelijk die ik zelf thuis kan doen voordat ik het display opstuur naar de verkoper? Apparaat zit overigens twee jaar buiten garantie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtE3Y1FHNh9wJ3zECiHu42T9ZmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHmu5g5lffRpBicNCzojN5vt.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
x

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Schoonmaken van de monitor met reeds vernoemde methode.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Misschien kun je een paar pijltjes toevoegen op je foto om beter aan te geven waar de vlek precies loopt. Zelf zie ik het inmiddels, maar het is vrij subtiel zichtbaar op de foto.

En wat staat er in de gebruiksaanwijzing van de monitor met betrekking tot het schoonmaken met vochtige doekjes? Wordt dat aangeraden? Trad dit probleem direct op na het schoonmaken? Waarom manifesteert zich de vlek dan alleen aan de linkerkant van het scherm? En waarom zou je een monitor die al twee jaar buiten de garantie is opsturen naar de verkoper? Is dat omdat de vlek dermate storend is dat je het scherm wilt laten repareren? Want dat zal niet goedkoop zijn. Je kunt je afvragen of je dat geld nog moet uitgeven aan een monitor uit 2015, zelfs al was het (destijds dan) een hele dure.

[ Voor 31% gewijzigd door choogen op 04-04-2020 16:06 ]