Heb gister een nieuwe voeding (Aopen 300watt) in mn computer gezet omdat hij niet goed wou starten (met de 230watt voeding)
Dit werd door AMD gerecommended en veel mensen hier dachten ook dat dat het probleem was.
Ik moest dus steeds de voedingsstekker eruit trekken en dan een minuut wachten en dan deed hij het wel.
Als ik dit niet deed dan starte hij gewoon op maar kreeg ik geen scherm...
Als ik moest restarten in win (om wat voor reden dan ook) dan was het gewoon goed.
Maar gebruikte ik de reset knop dan moest ik weer het hele proces herhalen.
Ik had verwacht dat het na de nieuwe voeding wel opgelost zou zijn, niet dus
Ik heb dus de hele zooi geformateerd nadat ik de nieuwe voeding erin had gezet en Win ME erop gezet (eerst had ik altijd win 98 se)
Ook totaal geen effect.
Ik wordt hier zo langzamerhand een beetje **** ziek van
Elke keer als dat ding vastloopt dan kan ik weer een minuut de stroom eraf halen en dan pas doet ie het weer (heb op mn aopen voeding gelukkig wel een aan/uit knop
En nog even een vraagje: Ik heb ook een Blue Orb cooler maar kan ik die heatsink van mn Geforce er zo afhalen (zoja hoe haal je die pluggen eruit
) en de cooler erop zetten.
Vr. gr.
Dit werd door AMD gerecommended en veel mensen hier dachten ook dat dat het probleem was.
Ik moest dus steeds de voedingsstekker eruit trekken en dan een minuut wachten en dan deed hij het wel.
Als ik dit niet deed dan starte hij gewoon op maar kreeg ik geen scherm...
Als ik moest restarten in win (om wat voor reden dan ook) dan was het gewoon goed.
Maar gebruikte ik de reset knop dan moest ik weer het hele proces herhalen.
Ik had verwacht dat het na de nieuwe voeding wel opgelost zou zijn, niet dus
Ik heb dus de hele zooi geformateerd nadat ik de nieuwe voeding erin had gezet en Win ME erop gezet (eerst had ik altijd win 98 se)
Ook totaal geen effect.
Ik wordt hier zo langzamerhand een beetje **** ziek van
Elke keer als dat ding vastloopt dan kan ik weer een minuut de stroom eraf halen en dan pas doet ie het weer (heb op mn aopen voeding gelukkig wel een aan/uit knop
En nog even een vraagje: Ik heb ook een Blue Orb cooler maar kan ik die heatsink van mn Geforce er zo afhalen (zoja hoe haal je die pluggen eruit
Vr. gr.