Vraag
Beste antwoord (via Patjeduhde op 04-04-2020 16:29)
FSP-350-60EMDN. 350w dusPatjeduhde schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:02:
hey hallo, mijn vriend heeft de MEDION AKOYA P7385 D (MD 8883) A-NL pre-built
[Afbeelding]
en hij wil graag de Gpu upgraden. maar we weten niet of de psu in de pre-built genoeg energie heeft en de eventuweel nodige 6/8pin psu kabel
weet iemand toevallig welke psu er in zit?! (hij wil er niet zelf in kijken)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alle reacties
Wat is de website waar dit screenshot van is? Want als ik zoek op 'MEDION AKOYA P7385 D (MD 8883) A-NL' krijg ik alleen maar computers te zien met i5 760.
En hoe wil je de GPU gaan upgraden, als je vriend z'n computer niet wil openen
En hoe wil je de GPU gaan upgraden, als je vriend z'n computer niet wil openen
The devil is in the details.
FSP-350-60EMDN. 350w dusPatjeduhde schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:02:
hey hallo, mijn vriend heeft de MEDION AKOYA P7385 D (MD 8883) A-NL pre-built
[Afbeelding]
en hij wil graag de Gpu upgraden. maar we weten niet of de psu in de pre-built genoeg energie heeft en de eventuweel nodige 6/8pin psu kabel
weet iemand toevallig welke psu er in zit?! (hij wil er niet zelf in kijken)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kom je al gauw bij dit soort kaartjes: categorie: Videokaarten
Niet de beste bang for buck, maar best leuk voor 1080p medium-high gaming.
Letterlijk in het plaatje, lezen is een kunst inderdaad
ook de kast openmaken. dat moet ook als je gpu vervangtsapphire schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:28:
[...]
Letterlijk in het plaatje, lezen is een kunst inderdaad
Als het goed is zit er een 6 pin PEG aan de voeding. pricewatch: KFA2 GeForce GTX 1660 (1-Click OC) is dan de snelste optie. pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G is wat goedkoper en nauwelijks langzamer.mitsumark schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:23:
Kom je al gauw bij dit soort kaartjes: categorie: Videokaarten
Dat dacht ik me ook te herinneren, maar kon gister geen bron vinden dus beter het zeker voor het onzekere.Uszka schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 21:48:
[...]
Als het goed is zit er een 6 pin PEG aan de voeding.
Sowieso is het geen voeding die je langdurig "zwaar" wil belasten.
Zoveel geld zou ik er niet aan uitgeven. pricewatch: Palit GeForce GTX 1650 StormX deze werkt sowieso en is stukken sneller dan de 5670HD van nu.
Een systeemverbruik van 200w noem ik niet zwaar belasten.mitsumark schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:50:
[...]
Sowieso is het geen voeding die je langdurig "zwaar" wil belasten.
Goede kans dat die kaarten helemaal niet gaan werken. Medion heeft erg vaak een whitelist voor bepaalde gpu's, andere werken gewoon niet.
Tsja, voor een 6-7 jaar oude voeding die 300W kan leveren op de 12V lijnen is het ook niet weinig imo.Uszka schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:06:
[...]
Een systeemverbruik van 200w noem ik niet zwaar belasten.
PS: 2x2GB geheugen is ook erg weinig, minimaal vervangen door 2x4.
Pagina: 1