Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies: twijfel tussen 2 laptops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LauraV7
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-09 19:52
Ik ben toe aan een nieuwe laptop. Ik ben momenteel in het bezit van een Asus van 5 jaar. Ik stoor mij vooral aan de bouw van mijn laptop, hij geeft veel mee met typen. Daarnaast heeft hij moeite met veel programma's draaien naast elkaar. Momenteel heb ik 8 gb RAM.

Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor werk en vrije tijd. Ik moet er conference calls mee kunnen voeren, terwijl ik tegelijkertijd PowerPoint, Word, Chrome, etc heb draaien. Daarnaast natuurlijk Netflix etc in vrije tijd. Ik game niet veel.

Wat is je budget?
650-850 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb hiervoor een Asus en een HP gehad, waarmee ik goede ervaringen heb. Ik wil graag een laptop van 15.6 inch.

Zelf had ik deze twee laptops gevonden: pricewatch: Asus VivoBook S15 S512FL-BQ559T

Mogelijk wat overkill voor wat ik er mee wil doen.

En deze:
pricewatch: HP Pavilion 15-cw1948nd

Ik vraag mij vooral af of het prijsverschil het waard is. Ik wil graag een laptop aanschaffen waar ik minimaal weer 6 jaar mee kan gaan doen. Ik had ook de Lenovo E595 in de Best Buy Guide gezien, maar ik ben niet zo'n fan van het uiterlijk en ik heb slechte ervaringen met het merk.

Andere suggesties zijn ook altijd welkom!