Toon posts:

Systeem Upgraden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuw moederbord en nieuwe processor. Ik heb het idee dat mijn moederbord en processor de prestaties van het systeem naar beneden halen. Ik wil iets zwaardere games kunnen spelen.

Wat is je budget?
€300/€350.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen voor de processor, voor het moederbord sta ik open voor elke fabrikant.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik speel graag FPS, veel games halen goede frames. Alleen sommige niet, vooral de nieuwe. Met de verbetering die ik denk dat nodig zijn kan dit wel.

Processor: AMD Ryzen 1500X
Motherboard: ASUS Prime B350M-Plus
Memory: Corsair Vengeance LPX 16GB
GPU: Gigabyte GeForce GTX1070 8GB
Solid State Drive: ADATA XPG 256GB
Hard Drive: WD Blue 1TB
Case: Corsair Carbide 270R Windowed
Power Supply: Corsair RM550

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ryzen 3600 kan gewoon op je huidige moederbord na bios-update.

welke RAM heb je exact,m en staat dat al op xmp profiel of draait alles op 2133MT/s ?

[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 03-04-2020 17:08 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:06:

welke RAM heb je exact,m en staat dat al op xmp profiel of draait alles op 2133MT/s ?
Oké, ik wist niet dat die al goed genoeg zou zijn. Dan hoef ik geen nieuw moederbord te kopen. Ik ga even kijken op het internet. Bedankt voor de reactie!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 17:06:

Mijn RAM draait op 2400MT/s, ik heb dit aangepast in m’n systeem. Ik weet niet specifiek welke RAM ik heb.