Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Hi allen,

Ik heb het volgende moederbord besteld (MSI B450M-A PRO MAX) met een bijbehorende Ryzen 5 3600. Mijn vraag is of dit moederbord out of the box mijn gekozen processor ondersteund. Indien dit niet het geval is, hoe gaat het flashen van de BIOS naar de juiste versie in zijn werk?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:59
Waar heb je het besteld, misschien staat het wel in de beschrijving daar. Iets van geschikt voor ryzen zoveel?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13
Al op de website van MSI gekeken?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MuscularPonyyy schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:52:
Hi allen,

Ik heb het volgende moederbord besteld (MSI B450M-A PRO MAX) met een bijbehorende Ryzen 5 3600. Mijn vraag is of dit moederbord out of the box mijn gekozen processor ondersteund. Indien dit niet het geval is, hoe gaat het flashen van de BIOS naar de juiste versie in zijn werk?

Alvast bedankt! :)
Alle Max versies zijn al geschikt voor Ryzen 3000 !
Die zijn speciaal daarvoor uitgebracht.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Tens schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:54:
Waar heb je het besteld, misschien staat het wel in de beschrijving daar. Iets van geschikt voor ryzen zoveel?
Staat inderdaad in de beschrijving geschikt voor AMD Ryzen, maar ik meende op te vangen dat op sommige bordjes voor de 3e generatie een BIOS update nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Hackus schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:59:
[...]

Alle Max versies zijn al geschikt voor Ryzen 3000 !
Die zijn speciaal daarvoor uitgebracht.
Ah top, dan weet ik genoeg! Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb deze moederbord all maar ik will een water koeling erop zetten een coolermaster master liquid ML360R kan deze hier op :)
Pagina: 1