JVC KD-T702BT autoradio vragen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 23:57
Wat informatie vooraf:
Ik kom vanaf een pioneer autoradio af en ik heb nu een jvc autoradio. Alles werkt naar wens maar ik heb wel een paar dingen wat ik nog niet kan vinden (en wat bij de pioneer wel kon).

Mijn vragen:
1. Is het mogelijk om de BT audio ingang uit te zetten (zodat deze niet gekozen kan worden tijdens de opties die je krijgt via de source knop. Ik heb er een paar uit kunnen zetten maar deze staat daar niet tussen)?

2. Is het mogelijk om bij een usb stick de mapnamen te zien ipv Folder01, Folder02 etc?

3. Kan de Low battery melding uit van een aangesloten bluetooth apparaat (telefoon)?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
JVC KD-T702BT.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
In de handleiding vind ik alleen een stukje over punt 3, echter kom ik daar ook niet veel verder mee:
"Wanneer de batterij van het verbonden Bluetooth-apparaat bijna leeg is, wordt “Naam apparaat” “LOW BATTERY” weergegeven."

Verder heb ik gezocht op google en tweakers, of ik zoek niet goed of deze vragen zijn niet eerder gesteld :)

[ Voor 13% gewijzigd door knorde op 03-04-2020 18:32 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Beste antwoord (via knorde op 07-04-2020 18:29)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:34
Heb deze autoradio zelf ook (zeer tevreden mee voor de prijs. was echt verrast), maar on-topic:

1. Nee
2. Nee
3. Geen idee

:)

Nickname does not reflect reality

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Even een klein schopje :)

Iemand die dit weet (is misschien wel bij elke jvc autoradio hetzelfde)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:12
Als het niet in de handleiding staat en niet in de instellingen, dan verwacht ik niet dat het magisch op een andere manier kan ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heb deze autoradio zelf ook (zeer tevreden mee voor de prijs. was echt verrast), maar on-topic:

1. Nee
2. Nee
3. Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Brad Pitt schreef op maandag 6 april 2020 @ 10:11:

1. Nee
2. Nee
3. Geen idee

Ah oke :)

Nog een extra vraag die jij misschien wel weet.

Wij hebben 2 telefoons gekoppeld.
Afhankelijk in welke volgorde je telefoons toevoegt kom je op bluetooth 1 of bluetooth 2 te zitten.
Nu valt het op dat bluetooth 2 zachter geluid heeft dan bluetooth 1. Ook heb je bij bluetooth 2 een echo als je praat. Wissel ik de telefoons om (pairen in andere volgorde) speelt dit bij de andere telefoon. Het ligt dus niet aan de telefoon.

Ik weet niet of jij toevallig ook 2 telefoons gebruikt maar weet jij toevallig hoe dit zit?

Ook duurt verbinden (na auto starten) bij bluetooth 2 een stukje langer dan bluetooth 1.

[ Voor 5% gewijzigd door knorde op 06-04-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heb slechts 1 telefoon, deze pairt meteen en heb geen echo :)

(Bleek trouwens model 962 te hebben zag ik vanmiddag maar functies zijn vrijwel identiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
@Brad Pitt ok, ik denk dat het te maken heeft dat hij eerst bluetootht 1 verbind of probeert te verbinden en vervolgens bluetootht 2. De echo is inmiddels weg (ik weet niet hoe dat kan maar hij is weg haha), wel blijft bluetooth 2 iets zachter dan bluetooth 1. Dit is verder niet storend, gewoon het volume heel iets harder zetten.

Fijne radio verder trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22
Misschien helemaal niet van toepassing en compleet offtopic maar misschien is er een update voor die JVC?
Mocht dat mogelijk zijn dan best kans dat er bepaalde problemen opgelost zijn.

Ik heb laatst mijn Pioneer van een paar jaar oud een update gegeven en die connect nu een heel stuk sneller via Bluetooth.

Edit: https://www.jvc.net/cs/car/firmware/2019/kdt700bt/dut.html

[ Voor 9% gewijzigd door Ad de Jong op 07-04-2020 18:38 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
@Ad de Jong dat is helemaal niet offtopic hoor, super dat je zo meedenkt.
Ik had dit niet in de startpost vermeld maar al wel gedaan (uit mijn hoofd van versie 8 naar 13).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausiemaup
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-12-2021
Hallo,

Ik heb zelf ook deze autoradio gekocht, maar ik krijg hem niet te zien als bluetooth apparaat op mijn telefoons (meerdere geprobeer). Herkent iemand dit?
Pagina: 1