Casual online pokeren met vriendengroep?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 16:59

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Vanwege het coronavirus worden steeds meer dingen die we anders face to face doen op afstand gedaan. Videobellen, online spelletjes, het wordt nu aan de lopende band gedaan.

In die context heb ik een vrij specifieke vraag... Wat is een leuke manier om met een besloten vriendengroep casual online poker te spelen? Het liefst zonder vooraf een account te hoeven maken, maar als er geen optie is die dat biedt is dat geen breekpunt. En liefst ook met relaxte timers zodat er onder het pokeren lekker ge-ouwehoerd kan worden.

Wat ik zelf al gevonden heb...

1) Poker Face, online pokeren met geïntegreerd videobellen. Lijkt geweldig, maar alle deelnemers moeten natuurlijk wel eerst een account maken, de recensies zijn niet super positief, en je zit aan een limiet van vijf personen per tafel.

2) Een private table opzetten op PokerStars (of een andere poker app) en daarnaast een video conference met bijvoorbeeld Zoom of Jitsi. Uiteraard ook de drawback dat je van tevoren accounts moet hebben...

We gaan er vast met één van die twee opties wel uitkomen... Maar ik kan me niet voorstellen dat wij de enige vriendengroep zijn met deze vraag dus er zullen vast ook wel mensen zijn die al een perfect wiel hiervoor hebben uitgevonden! Dusssss... Hit me! Oh nee, da's een ander kaartspel.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.