Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Toelichting
Naar aanleiding van de aankoop van een 1TB M.2 Kingston A2000 SSD had ik herhaaldelijk last van Windows Boot Manager issues. Internet stelde uiteindelijk voor om de BIOS te flashen.
Dit heb ik uitgevoerd met de ASUS Ez Flash BIOS 3, waarbij ik enkel hoefde aan te geven dat hij de BIOS moest downloaden via Internet. Helaas heeft het alsnog geleid tot het 'bricken' van mijn moederbord.
ASUS stelde voor om de BIOS-chip te vervangen, maar dat gaat me helaas niet lukken.
Momenteel "heb" ik:
- ASUS B150 Pro Gaming/Aura
- Intel i7-6700
- HyperX 2133 geheugen
Ik zoek een?
- Moederbord (of misschien alleen moederbord als deze onder de 100 euro is, maar soort van high-end)
- CPU
- RAM
Wat is je budget?
Max 600 / 800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar ik zag https://nl.hardware.info/...4k-game-pc---januari-2020 staan.
Hierin wordt er gerept over een AMD Ryzen 3700X Boxed, Crucial Ballistix Sport LT 32GB DDR-3200 en een Gigabyte X570 Aorus Pro.
Nu zou dat een perfect systeem upgrade kunnen zijn voor hetgeen wat ik al heb, maar ik heb geen idee of dit allemaal past, of dat er betere alternatieven zijn.
Mainstream merken = beter
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio graphics card
M.2 SSD: Kingston A2000 1TB M.2 SSD
SSD: Samsung 850 EVO 256 GB SSD
HDD: 1TB & 1TB & 4TB HDD
Case: NZXT H700i Black/White case
Hoofdscherm: 1x ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED-monitor
Subschermen: 2x Dell Ultrasharp U2414H
Toelichting
Naar aanleiding van de aankoop van een 1TB M.2 Kingston A2000 SSD had ik herhaaldelijk last van Windows Boot Manager issues. Internet stelde uiteindelijk voor om de BIOS te flashen.
Dit heb ik uitgevoerd met de ASUS Ez Flash BIOS 3, waarbij ik enkel hoefde aan te geven dat hij de BIOS moest downloaden via Internet. Helaas heeft het alsnog geleid tot het 'bricken' van mijn moederbord.
ASUS stelde voor om de BIOS-chip te vervangen, maar dat gaat me helaas niet lukken.
Momenteel "heb" ik:
- ASUS B150 Pro Gaming/Aura
- Intel i7-6700
- HyperX 2133 geheugen
Ik zoek een?
- Moederbord (of misschien alleen moederbord als deze onder de 100 euro is, maar soort van high-end)
- CPU
- RAM
Wat is je budget?
Max 600 / 800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, maar ik zag https://nl.hardware.info/...4k-game-pc---januari-2020 staan.
Hierin wordt er gerept over een AMD Ryzen 3700X Boxed, Crucial Ballistix Sport LT 32GB DDR-3200 en een Gigabyte X570 Aorus Pro.
Nu zou dat een perfect systeem upgrade kunnen zijn voor hetgeen wat ik al heb, maar ik heb geen idee of dit allemaal past, of dat er betere alternatieven zijn.
Mainstream merken = beter
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio graphics card
M.2 SSD: Kingston A2000 1TB M.2 SSD
SSD: Samsung 850 EVO 256 GB SSD
HDD: 1TB & 1TB & 4TB HDD
Case: NZXT H700i Black/White case
Hoofdscherm: 1x ASUS ROG SWIFT PG279Q - LED-monitor
Subschermen: 2x Dell Ultrasharp U2414H