Toon posts:

vraagje over de memorycard van de PSX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb zo'n memorycard gekocht
voor de PSX (8MB gekleurd met display)

de display wijst nu 8 aan maar
hoe kom ik weer bij 1? (2,3 etc)
Hij wees eerst 1 aan maar is
op de een of andere manier veranderd.

bvd

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 11:23

ralfbosz

xm create bosz -c

Start de PSX op zonder een cd in de unit en kies dan voor "Memory Card". Dan kun je (volgens mij :)) de boel wissen en dus weer 1 in beeld krijgen...

rm -r *

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Dat is toch zo grote mem card? Dan meot je volgens mij gewoon op een knopje drukken die op de card zit...dan kan je volgens mij switchen tussen die nummers :)
Of het was een bepaalde combinatie van knoppen die je moest indrukken van je joypad.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
L1 + R1 + start inhouden

start ingedrukt blijven houden en dan met L1 en R1 bladeren

Verwijderd

Topicstarter
waar moet je dit dan doen?

werkt nl niet echt

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 22:41

RKD

bij mij is het zo dat je select moet induwen en dan met r1 en l1 of r2 en l2 kan wisselen van nummer maakt niet uit of je in een spel bent als je maar niet probeert om ook gelijk de card te "openen"

iRacing Profiel

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

koboy

Heb een idee voor een icon

Inderdaad met "select" en dan R/L (Ik weet niet meer of het 1 of 2 was, je weet wel, die knoppen bij je wijsvingers). Ik zou die kaart alleen niet gebruiken voor belangrijke saves. Bij mij zijn er al 2 kapot gegaan (exit GT2 saves.... :'(), en in beide gevallen was het er 1 van een gerenommeerd merk (1x Piranha, die andere weet ik niet meer). Voor mij alleen nog maar originele (enkelvoudige) sony kaarten.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Pagina: 1