Vraag
Alle reacties
.bat is geen powershell. Waarom niet even een CMD openen?
Sidenote: als je je screenshots wat smaller maakt, dan zijn ze gewoon te lezen zonder ze stuk voor stuk aan te klikken.
Sidenote: als je je screenshots wat smaller maakt, dan zijn ze gewoon te lezen zonder ze stuk voor stuk aan te klikken.
Geen plaatjes maar de tekst kopieren/plakken zou handiger zijn
Die is zo amper leesbaar.
Als ik goed tuur, denk ik te zien dat je een .bat wil starten. Beter om dan niet in PS maar de oude commandline doen? (En: let op dat je die cmd opent met adminrechten).
Edit: geef ook even (als tekst, niet als plaatje
) de inhoud van de batchfile: dan kunnen we zien wat er wordt gedaan. Waar heb je het vandaan gedownload? Bestaat en draait de genoemde service wel?
Als ik goed tuur, denk ik te zien dat je een .bat wil starten. Beter om dan niet in PS maar de oude commandline doen? (En: let op dat je die cmd opent met adminrechten).
Edit: geef ook even (als tekst, niet als plaatje
[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 03-04-2020 11:50 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eerste vraag natuurlijk: heb je wel een Intel netwerk kaart in die machine zitten?
De output suggereert van niet.
Tweede vraag: waarom via powershell (en/of command) installeren? Is er geen msi of exe?
Tweede vraag: waarom via powershell (en/of command) installeren? Is er geen msi of exe?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Of een .Inf bestandBrahiewahiewa schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 12:04:
Eerste vraag natuurlijk: heb je wel een Intel netwerk kaart in die machine zitten?
44
En als dat niet werkt heb je dus geen intel nic in je PC zittenMotorola-ser schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:58:
...
En tevens de installatie handleiding vanuit de map...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Vind je 't gek als ik aan die juistheid twijfel?Motorola-ser schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:03:
Excuses. Ik heb per ongeluk de verkeerde driver gedownload.
Helaas met de juiste driver ook geen succes...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Wat probeer je eigenlijk te bereiken? Ben je een unattended Windows install aan het maken? Want dan zijn er betere manieren om de driver te integreren.
passer schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 16:06:
@F_J_K: klik eens even op de plaatjes en ze worden mooi vergroot
offtopic:
Weet ik maar als Motorola-ser de moeite niet neemt om de tekst even met de muis te selecteren en kopiëren, ga ik niet de moeite nemen om moeilijk op een klein smartphone-scherrm in te zoomen op het plaatje
Weet ik maar als Motorola-ser de moeite niet neemt om de tekst even met de muis te selecteren en kopiëren, ga ik niet de moeite nemen om moeilijk op een klein smartphone-scherrm in te zoomen op het plaatje
@Motorola-ser gef nu eens heel erg concreet aan
- welke netwerkkaart heb je (merk, type, etc. Kijk in huidige apparaatbeheer, kijk bij twijfel fysiek)
- welke driver probeer je (concrete URL)?
Je geeft veel te weinig info om relevant te kunnen helpen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
@F_J_K
De situatie is als volgt:
Hoewel de laptop verbonden is met ons Wi-Fi netwerk, kom ik af en toe het internet toch niet op. Dit terwijl alle andere apparaten in huis dit wel kunnen. Dit was de reden dat ik eerst maar eens wilde proberen een update voor de Wi-Fi te installeren.
/f/image/Z2ShMqLawrFG2FPdzvXwOUeq.png?f=fotoalbum_large)
Link website asus: https://dlcdnets.asus.com...010102_DriverOnly.zip.zip
De situatie is als volgt:
Hoewel de laptop verbonden is met ons Wi-Fi netwerk, kom ik af en toe het internet toch niet op. Dit terwijl alle andere apparaten in huis dit wel kunnen. Dit was de reden dat ik eerst maar eens wilde proberen een update voor de Wi-Fi te installeren.
/f/image/Z2ShMqLawrFG2FPdzvXwOUeq.png?f=fotoalbum_large)
Link website asus: https://dlcdnets.asus.com...010102_DriverOnly.zip.zip
Pagina: 1